FuRi0S zei:
je maakt de grootste fout die alle voetbalsites maken: de kleuren van je layout zijn gebasseerd
op de kleuren van de ploeg
wat vind je nu zelf van de combinatie groen & blauw... voor een website?
nie proberen te herleggen, elke voetbalsite verwerkt de kleuren van hun ploeg.
het is bijna een verplichting.
is bijna even erg als coca-cola site overwegend blauw getint gaat zijn, bijna zeker dat zeker % direkt de site sluit omdat ze verkeerd zitten.
het is zoals orez zegt. "... je moet het gewoon goed toepassen."
groen en blauw kan perfect, maaar ze moeten hier iets subtieler aangebracht zijn, zijn kleurenpallet is iets te beperkt en bestaat TE overwegend uit de ploegkleuren.
maar de website erop baseren is niet fout en zelfs eerder een must imho.