Archief - OTHER: Voetbalsite ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bweh

Legacy Member
Op aanvraag van een vriend heb ik een website gemaakt voor zijn voetbalploeg. Deze staat al tijdje online, vraag was een eenvoudige, overzichtelijke website.

www.staffkes.be

graag jullie mening, hoe kan ik hem beter maken? :)

netn

Legacy Member
je maakt de grootste fout die alle voetbalsites maken: de kleuren van je layout zijn gebasseerd
op de kleuren van de ploeg
wat vind je nu zelf van de combinatie groen & blauw... voor een website?

Rvl

Legacy Member
FuRi0S zei:
je maakt de grootste fout die alle voetbalsites maken: de kleuren van je layout zijn gebasseerd
op de kleuren van de ploeg
wat vind je nu zelf van de combinatie groen & blauw... voor een website?
Wat is daar fout aan? Als je de kleuren goed kan combineren in je website is dit geen probleem, niet iedereen kan gewoon goed met die verschillende kleurenschema's werken. Het zou eerder dom zijn het niet volgens die kleuren te maken:sop:

lambik

Legacy Member
kleine fout denkik, of miss gewoon vergeten...

Bij de foto's is er volgens mij geen "button" om terug te keren naar de homepage... of kijk ik er over?

orez

Legacy Member

netn

Legacy Member
paars & wit of wit & blauw zijn perfecte combinaties
of we bekijken de fcbsite, sinds wanneer de kleuren van fcb lichtblauw/donkerblauw/wit/grijs?
als mede bruhheling zou je beter moeten weten ^^

blaZe

Legacy Member
FuRi0S zei:
je maakt de grootste fout die alle voetbalsites maken: de kleuren van je layout zijn gebasseerd
op de kleuren van de ploeg
wat vind je nu zelf van de combinatie groen & blauw... voor een website?

nie proberen te herleggen, elke voetbalsite verwerkt de kleuren van hun ploeg.
het is bijna een verplichting.

is bijna even erg als coca-cola site overwegend blauw getint gaat zijn, bijna zeker dat zeker % direkt de site sluit omdat ze verkeerd zitten.

het is zoals orez zegt. "... je moet het gewoon goed toepassen."

groen en blauw kan perfect, maaar ze moeten hier iets subtieler aangebracht zijn, zijn kleurenpallet is iets te beperkt en bestaat TE overwegend uit de ploegkleuren.
maar de website erop baseren is niet fout en zelfs eerder een must imho.

orez

Legacy Member
FuRi0S zei:
sinds wanneer de kleuren van fcb lichtblauw/donkerblauw/wit/grijs?

1. de kleuren blauw & zwart zijn er duidelijk in verwerkt.
2. kijk naar FCB hun "verplaatsingshirts" juist ja, de grijze met blauw en lichtblauwe met witte tinten ...

denk

Legacy Member
idd, kleuren een beetje beter verwerken en alles goed :)
maar ik zou opletten met het verspreiden van deze sites omdat er namelijk GSM nummers bijstaan, deze misschien gewoon beter verwijderen?

bweh

Legacy Member
bedankt voor opmerkingen,

wat betreft opmerking ivm kleuren van de ploeg ... kan toch moeilijk een grijze site maken als de kleur van de ploeg groen is? (fluogroen)

gsm nr's zal ik verwijderen :) :)

kisthechef

Legacy Member
Op de nieuwspagina zie ik staan:


"Organiseer je een evenement en zou je graag uw logo zien op deze site?"

je - je - uw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan