Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
b0bbY zei:@Quilombo: 'en zet "©2006 - to:con" helemaal onderaan met dezelfde achtergrondkleur'
Bedoel je nog onder de footer? Links of rechts uitgelijnd? Vind ze persoonlijk nu niet slecht staan, groene gedeelte vd footer was ook initieel bedoeld om credits in te zetten dus...
Macquoy zei:Hmm .. je zei dat contactformulier al volledig gepositioneerd was? Maar hier loopt dat toch nog naast de site hoor.. dat is wel het enige dat nu niet juist gepositioneerd staat.
.kw zei:Ik heb er niet lang naar gekeken, mede doordat ik mij erger aan te kleine sites. Ik betaal niet voor een hoge resolutie om de helft niet te gebruiken.
b0bbY zei:Lijkt me net dat een kleine site dan juist wel praktisch is. Verklein je browservenster en je kan daarnaast nog een heleboel kwijt op die hoge resolutie van je!
.

