- de globale lay-out lijkt wat op die DJ site een paar threads hieronder (weinig creatief of kleurrijk)
- op de header 'tisl lan editie 0.5' en dat CS figuurke zit wat veel glow, kwaliteit lijkt nie zo goed
- het figuurke van die pc en dat scherm zijn wat ongelukkig en amateuristisch geplaatst. Het scherm is ook niet zo goed uitgeknipt

- mss ook een contact-form erop zetten
- de code zit er nogal 1999-style uit.
tis mss een leuk begin, maar er is nog veeeel werk aan. Probeer wat kleur erin te steken en doe dat titeltje 'content' weg, zet daar bv de naam van de huidige pagina

.