[ImpacT]
Legacy Member
@ Joyraider ... I know the feeling man, maar jah "klant is koning". Maar hoe dan ook, ik vind jou logo toch veel beter geslaagd dan het logo dat ze nu gebruiken, IMO een regelrechte ripoff van windows, allé jah, dat kleurpatroon wordt daar gewoon automatisch mee geassocieerd.