Archief - OTHER: Magicality.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kajakske

Legacy Member
De site: http://www.magicality.be

Magicality.be is een online shop, en wat ik gemerkt heb is dat er wel een aantal bezoekers zijn die redelijk specifiek naar dat soort zaken op zoek zijn (referers van related sites enzo) maar toch geen sales van die doelgroep.

Nu is mijn vraag:
- Wat kan er duidelijker (in de order procedure of weet ik veel wat)
- Staan alle zaken op de juiste plek (die linker en rechter kant zou bijvoorbeeld anders kunnen)
- Andere zaken waarom je NIET zou kopen?

Laat maar komen.

frenzal

Legacy Member
het is gewoon de standaard oscommerce skin, je hebt enkel een logo geplaatst...

Brock

Legacy Member
Lever je ook aan het buitenland of is uw doelgroep enkel be/nl?

Blue Thunder

Legacy Member
het is niet echt een "site-check", mss kan dit beter gewoon onder "Webdesign & Webdevelopment"

ik vind wel dat het precies zo allemaal op elkaar gepropt staat

kajakske

Legacy Member
@ Brock : het gaat hier enkel over de schikking van de site, maar enkel belgië ja ... ;-)

@ Blue Thunder : Op elkaar, zou je dan minder items tonen naast elkaar, of kleinere pictures ofzo?
Je zit op welke resolutie?
Ik heb er proberen voor zorgen dat het net past op 1024 x 768, dat is misschien inderdaad wat volgepropt dan ...

Brock

Legacy Member
kajakske zei:
@ Brock : het gaat hier enkel over de schikking van de site, maar enkel belgië ja ... ;-)

ik wou gewoon tot het punt komen dat je dan beter een site in het nederlands ( en evt frans ) neemt, daar dat toch iets vertrouwelijker overkomt, bij mij althans ;), dan het engels. Zo voelt de site "dichter bij huis" aan en wek je een groter vertrouwen op bij uw doelgroep, wat tot meer verkoop kán leiden.

DeMoN

Legacy Member
kajakske zei:
Inderdaad ... Dat lijkt me toch geen probleem?
Maar dan moet ge'm hier ook niet komen keuren, k'denk ni da da de bedoeling is van dit subforum :)

orez

Legacy Member
kajakske zei:
Inderdaad ... Dat lijkt me toch geen probleem?

Dan stel ik voor om de rules eens te doornemen...

TEMPLATES worden hier niet gecheckt, omdat je enkel het werk van een ander komt checken. Bovendien lokt het geflame uit en kan het aanzien worden als een verdoken vorm van spam.

onder templates worden er ook skins van osCommerce, PHPNuke, en wa er nog allemaal bestaat verstaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan