Archief - OTHER: Kunstbende Inzendingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorens

Legacy Member
http://www.kunstbende.be/2006/home/nieuws.asp?newsid=5

Dat zijn de inzendingen voor de Kunstbende categorie Nieuwe Media dit jaar. Ook ik heb weer meegedaan. Heb al 2 jaar meegedaan met een website en van een kale reis teruggekomen, daarom dit jaar iets meer kunstig geprobeerd. Als ik de inzendingen van dit jaar bekijk, heb ik redelijk veel kans, lijkt me.

Mijn inzending is trouwens "A Message to Everyone". :)

orez

Legacy Member
en wat verwacht u met deze topic te bereiken? Het is al ingezonden, dus niet meer voor verbetering vatbaar, wat is het nut dan nog om hier comments te komen vragen?

Zero Grav

Legacy Member
Ik hou er wel van, enige wat ik er echt op kan aanmerken is dat uw duikertje in de verkeerde richting staat.

Thorens

Legacy Member
orez zei:
en wat verwacht u met deze topic te bereiken? Het is al ingezonden, dus niet meer voor verbetering vatbaar, wat is het nut dan nog om hier comments te komen vragen?
De "u" mag je achterwegen laten hoor, orez, dat komt echt niet tof over.

Verder, ik verwacht met deze topic een kijk van de andere forumleden op mijn en de andere inzending(en) want ik vind persoonlijk dat ik niet zo stevige concurrentie heb deze keer. Maar misschien denken ze er hier anders over en dan kan ik vrij zeker zijn dat de jury er ook anders over denkt.

Thorens

Legacy Member
Zero Grav zei:
Ik hou er wel van, enige wat ik er echt op kan aanmerken is dat uw duikertje in de verkeerde richting staat.
Het is een backflip? :unsure: :D

(Trouwens, leuk weetje, die kleine in dieje kader... Dat was ik zelf, ooit ;) )

DieselPower

Legacy Member
kvind het gedachtenbordeel anders wel een leuk concept hebben

Thorens

Legacy Member
DieselPower™ zei:
kvind het gedachtenbordeel anders wel een leuk concept hebben
Vond ik ook wel, alleen spijtig van de ietwat simplistische uitwerking.

orez

Legacy Member
Thorens zei:
De "u" mag je achterwegen laten hoor, orez, dat komt echt niet tof over.

Verder, ik verwacht met deze topic een kijk van de andere forumleden op mijn en de andere inzending(en) want ik vind persoonlijk dat ik niet zo stevige concurrentie heb deze keer. Maar misschien denken ze er hier anders over en dan kan ik vrij zeker zijn dat de jury er ook anders over denkt.

ok, u hebt zichzelf verantwoord en ik kan mij vinden in uw reden.

en waarom zou ik "u" achterwege moeten laten? sinds wanneer zou dat niet tof voorkomen. In al mijn levensjaren waarin ik de Nederlandse taal heb geleerd, hebben ze mij wijsgemaakt dat "u" een vorm is om op een beleefde manier een zin of een vraag te gaan formuleren naar een persoon die voor jezelf niet gekend is op een kennis of vriendschapelijk niveau.

Rvl

Legacy Member
Michiel Bijnens : Nog ene dieje zen eige in % beoordeelt naar zijn kunnen, aangezien hij zichzelf bij ps max geeft en bij flash zo goed als het max moet ik toch wel zegge dat hij van zijn eigen toch wel ne iets te grote air heeft want als dees een "pareltje" is dan heeft hij het toch wel mis.

Asfaltkonijn: de meeste foto's kunnen me wel bekoren, verder een zeer slechte uitwerking van de photoblog

Robin Marx: site heb ik gewoon direct gesloten en ga ik dus maar niet verder op in gaan.

Het Gazetteken: site nog sneller gesloten als de vorige

Tom swinnen: Tot nu toe het beste, iets simpel maar toch mooi uitgewerkt

Carine Yu: zit nog toekomst in, niet slecht maar kan veel beter zowel website als flash animatie

Laurens De Baerdemaeker: concept herken ik, site slecht

Jeugd: ja, voor een eerste site zal het wel meevallen zeker :unsure:

Simon en Wim: simpel en origineel, grafisch toch niet zo goed, qua coding idem.

Tuur Stuyck: buiten de turorial achtige look van sommige wallpapers valt het nog mee.

Conclusie: dit is toch wel een wedstrijd van hoogstaand niveau lijkt me duidelijk:wtf:

Xavez

Legacy Member
orez zei:
ok, u hebt zichzelf verantwoord en ik kan mij vinden in uw reden.

en waarom zou ik "u" achterwege moeten laten? sinds wanneer zou dat niet tof voorkomen. In al mijn levensjaren waarin ik de Nederlandse taal heb geleerd, hebben ze mij wijsgemaakt dat "u" een vorm is om op een beleefde manier een zin of een vraag te gaan formuleren naar een persoon die voor jezelf niet gekend is op een kennis of vriendschapelijk niveau.

Ma kieken just ofge zelf niet weet datge vrij cynisch bezig waart :p.

Ontopic: vind het design wel meevallen en de concurrentie is idd niet erg stevig, behalve die eerste inzending in flash dan (al heeft die wat positief is imho volledig verneukt door een fout lettertype te gebruiken :/)

Jammer dat het gedachtenbordeel zo ongelooflijk crappy is uitgewerkt...

" Ik hou van klassieke muziek maar luister mainstream omdat mijn vrienden dat ook doen " :p

Denk in feite dat die het meeste kans maakt =) (jouw website is gewoon een scroll-foto in feite :))

Bigbuddha

Legacy Member
Ik vind het jouwe ook het beste. Maar qua "nieuwe media" is het niet echt toepasselijk. 'k Had wat meer interactieviteit willen zien.

Rvl

Legacy Member
Die wedstrijd wordt door sommige onder ons ook dan als bespottelijk aanzien als je de verschillende inzendingen bekijkt.:) btw da van 3 jaar gelede is wel zeer speciaal, da van die kerk ook. Ze verwachten dan ook wel iets anders als normaal als je wilt winnen.
edit: daarom dat het gedachtenbordeel volgens mij het meeste kans maakt om te winnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan