IcefoxXx
Legacy Member
Dit is mijn bijna afgewerkte versie van mijn klassite . (Hangt af van jullie commentaar
)
De layout heb ik niet zelf gemaakt, en sommige links van de horizontale links werken niet, maar ik zou willen weten wat jullie vinden van de layout, fontkeuze enzo.
ps: er moet nog een logo komen en een header, ben daar nog mee bezig.
de link: klik
)De layout heb ik niet zelf gemaakt, en sommige links van de horizontale links werken niet, maar ik zou willen weten wat jullie vinden van de layout, fontkeuze enzo.
ps: er moet nog een logo komen en een header, ben daar nog mee bezig.
de link: klik
, het enige storende aan de layout vind ik momenteel die grijze oppervlakte naast de knoppen. Maar ik neem aan dat dat nog weggewerkt wordt?