Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
[ImpacT] zei:Je moet ook wel dit begrijpen, als ik hier icoontjes van 20x20 ga zetten dan heb ik een imens grootte plaats, eigenlijk is dan de helft van je scherm gevuld met icoontjes om het zo te zeggen. We ondersteunen meer dan 70 games, en er komen er altijd bij, t'is vaak niet dat er vlug verdwijnen.
Maar je hebt een punt, ik heb hier zelf ook over nagedacht maar het kan nu eigenlijk niet echt anders en zoals hierboven ook gezegd, gamers halen heel snel hun icoontje eruit. Trouwens op ClanBase zijn de icoontjes van dezelfde grootte, ok daar staat wel de naam erachter maar ze hebben ook lijstjes en daar klaagt niemand over, nu jah t'is maar hoe je het bekijkt.
.kw zei:De website laadt veel te traag en bijgevolg heb ik hem ook niet gezien.
[ImpacT] zei:
sneax zei:Ik heb 20 seconden moeten zoeken waar ik uberhaupt een search kon doen, dan deed ik die search om een mssg te krijgen dat ik de resultaten niet kan bekijken omdat ik niet ingelogd ben ...
[ImpacT] zei:Ge moet helemaal NIET ingelogged zijn of een account hebben om op de site die info op te vragen.
Heb 1 ding van uw opmerkingen eens uitgevoerd, achter elk icoontje staat nu de naam volledig geschreven of in een afkorting. Beter zo ?
nibbler.be zei:
[ImpacT] zei:... Ok, die message hoort daar niet te komen, maar ge hebt zelfs nog niet eens een "search" opdracht uitgevoerd. Dit bewijst wel dat je zelfs nog niet eens geprobeert hebt van een zoekopdracht uit te voeren, voer een zoekopdracht uit, klik op de naam van het bedrijf, je zult wel zien dat je de info en evaluaties kunt bekijken.
Oki, die message daar is mijn fout, maar dat je zelfs nog niet eens eerst "probeert", komaan.

sneax zei:Allé ge begint er te komen, snap mijn punt nu is, ik heb WEL geprobeerd en besloot dat het niet werkte.
Als ik misschien langer had beziggezeten had ik het wel doorgekregen maar das mijn punt juist, een andere bezoeker die is al lang WEG!
[ImpacT] zei:... Ok, die message hoort daar niet te komen, maar ge hebt zelfs nog niet eens een "search" opdracht uitgevoerd. Dit bewijst wel dat je zelfs nog niet eens geprobeert hebt van een zoekopdracht uit te voeren, voer een zoekopdracht uit, klik op de naam van het bedrijf, je zult wel zien dat je de info en evaluaties kunt bekijken.
Oki, die message daar is mijn fout, maar dat je zelfs nog niet eens eerst "probeert", komaan.
[ImpacT] zei:Ik denk dat je het concept van de site niet door hebt.
't Is niet dat je naar public servers gaat zoeken. Maar naar een bedrijf dat gameservers verkoopt. Bv. Jolt
TIP : Lees de eerste post die wat onderaan staat even, of klik op de klop "about".
Rvl zei:Na x aantal posts gelezen te hebben heb ik je enkel nog maar je website weten te verdedigen en nooit vermeld van "ja dat zouden we misschien kunnen aanpassen". Is dit dan wel een check? Excuses als het niet zo is en ik wil hier ook geen persoonlijke aanval naar u doen (aangezien ik u niet eens ken) maar het is precies gewoon met deze post je site bekender te maken bij het publiek ipv aanpassingen te doen. De vele antwoorden die je al hebt gelezen wijzen er toch sterk op dat je zoekfunctie duidelijker in beeld moet worden gebracht en ook een integratie op u main page noodzakelijk is maar deze commentaren negeer je steeds.
nibbler.be zei:daarom klik ik zo'n sites al weg!
ik denk da als mense findagameserver gaan zien dat toch wel 90% ga denken dat het publics zijn... en geen gameserver hostings!
Quilombo zei:mja en van de gezochte servers...
bv. ut'99, t enige spel waar ik iets van ken staan de beste servers er niet eens bij, en de grootste lagservers krijgen een hoge score, een nog hogere score is voor servers waar geen kat ooit van heeft gehoord...