Mirte
Legacy Member
Heb net een e-card gemaakt voor het nieuwe jaar.
http://wenskaart2006.mirtepersoons.be
hoor jullie commentaar graag.
http://wenskaart2006.mirtepersoons.be
hoor jullie commentaar graag.
