Fuji1337
Legacy Member
Ik en een maat hebben een opdracht gekregen, en zijn er nu al een 15tal uurtjes aan bezig. Tgaat om een serieuze som geld, waarvan we de voorschot al gehad hebben, maar kwil toch graag eens een mening van iedereen wat jullie er van vinden, hij is wel nog niet klaar maar de meeste dingen werken al. http://www.undergroundwars.com/deejay/

). Aangezien u site precies gebaseerd is op die image is het "pretty lame" om het in gametermen te zeggen om die image te gebruiken als het om veel geld gaat, anders ook btw. Voor de rest, ik zou toch eens sterk overwegen om een ander design te maken als ge er echt veel geld voor krijgt. Anders zou ik hun gewoon phpnuke geve, ongeveer zelfde layout mits goede skin en veel properder dan. Ik heb bij deze site toch het gevoel da ik er zelf nie veel geld zou voor wille geve qua design dan de rest nie bekeke.
waarvoor is da nu nodig 


Dus hoef ik mij nergens druk om te maken eh