Catscratch
Legacy Member
Ik heb al enkele jaren mijn domein www.mirrorshades.be + hosting bij Speedpacket.com. Door de jaren is de service ronduit slecht geworden.
Als ge een subdomein aanmaakte, werd het niet geactiveerd. Ik heb er verschillende mails voor gestuurd en't enigste resultaat is dat er automatisch een ticket wordt aangemaakt dat maanden open blijft staan (en nu dus nog).
Ik heb dan ook een email gestuurd naar speedpacket om mijn diensten op te zeggen. Resultaat: juist ja, een ticket dat nu al een weken open staat.
Laatste optie was hun 070 nummer bellen die op de website staat. Derjuist gebeld: "Dit nummer is niet in gebruik."
Ik betaal 3-maandelijks en heb nu een email gekregen om te betalen voor de volgende 3 maanden. Ik heb dat uiteraard niet gedaan, en m'n hosting is offline momenteel.
Ik wil gewoon nu overgaan naar een andere hostingfirma. Ik heb m'n backups gemaakt en voor mijn part mogen ze stikken. De domeinnaam staat (gelukkig) op mijn naam, dus verhuizen zal geen probleem zijn.
Maar kunnen die mannen mij iets maken achteraf? Dat ik nu mijn rekeningen zogezegd niet betaal?
Als ge een subdomein aanmaakte, werd het niet geactiveerd. Ik heb er verschillende mails voor gestuurd en't enigste resultaat is dat er automatisch een ticket wordt aangemaakt dat maanden open blijft staan (en nu dus nog).
Ik heb dan ook een email gestuurd naar speedpacket om mijn diensten op te zeggen. Resultaat: juist ja, een ticket dat nu al een weken open staat.
Laatste optie was hun 070 nummer bellen die op de website staat. Derjuist gebeld: "Dit nummer is niet in gebruik."
Ik betaal 3-maandelijks en heb nu een email gekregen om te betalen voor de volgende 3 maanden. Ik heb dat uiteraard niet gedaan, en m'n hosting is offline momenteel.
Ik wil gewoon nu overgaan naar een andere hostingfirma. Ik heb m'n backups gemaakt en voor mijn part mogen ze stikken. De domeinnaam staat (gelukkig) op mijn naam, dus verhuizen zal geen probleem zijn.
Maar kunnen die mannen mij iets maken achteraf? Dat ik nu mijn rekeningen zogezegd niet betaal?