Adrei
Legacy Member
Vraagje:
Als ik de zelfontspan knop gebruik en ik zet die in op bv 2 seconden. Als ik daarop druk zie ik het beeld (door waar ik kijk, kan ff niet op de naam komen) heel licht omlaag gaan voordat de sluiter toegaat. Als de sluiter terug opengaat en het beeld al gemaakt is zie ik het lichtjes terug omhoog gaan na 1 seconde ongeveer.
Ook als ik de zelfontspanner niet gebruik en gewoon direct een beeld wil maken zie ik na het openen van de sluiter na 1 seconde het beeld ook lichtjes omhoog gaan.
De Camera staat op een statief.
Is dat eigenlijk normaal? Hij is nog niet zo oud. (Nikon D60)
Ik maak me lichtjes zorgen erover.
Als ik de zelfontspan knop gebruik en ik zet die in op bv 2 seconden. Als ik daarop druk zie ik het beeld (door waar ik kijk, kan ff niet op de naam komen) heel licht omlaag gaan voordat de sluiter toegaat. Als de sluiter terug opengaat en het beeld al gemaakt is zie ik het lichtjes terug omhoog gaan na 1 seconde ongeveer.
Ook als ik de zelfontspanner niet gebruik en gewoon direct een beeld wil maken zie ik na het openen van de sluiter na 1 seconde het beeld ook lichtjes omhoog gaan.
De Camera staat op een statief.
Is dat eigenlijk normaal? Hij is nog niet zo oud. (Nikon D60)
Ik maak me lichtjes zorgen erover.
