Archief - Nieuwe website van onze paarden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=Apollo=-

Legacy Member
Hello,

thuis hebben wij enkele paarden waarmee we internationale competities doen. In mijn eerste jaar Informatica had ik er een website over gemaakt voor mijn HTML kennis wat te oefenen. Ondertussen zijn er al enkele ontwerpen de revue gepasseerd, maar ik dacht dat het eens tijd werd om alles nog eens in een nieuw kleedje te steken.

Hier is het resultaat: Link

Hij is nog niet helemaal klaar maar toch had ik graag eens gehoord wat jullie er van vinden en of jullie wat tips of dergelijke hebben.

Grtz

-=Apollo=-

Legacy Member
Bedankt voor de comment!
Vallen de kleuren niet mee of zijn er andere dingen ... ?

Chalk

Legacy Member
Het oogt inderdaad oud, maar ik vind dat wel passend in feite.
De stijl is heel de site hetzelfde en dat staat me wel aan.

Ik vind de site geslaagd, enkel heb ik zo mijn twijfels over dat dubbele balkje onderaan/bovenaan.
Zeker onderaan moest er nog iets staan, maar of dit de juiste keuze is weet ik niet. Het is wel passend met het concept, maar toch vind ik het zo los staand..

Probeer dat dubbele balkje (boven het menu) eens weg te laten?
Of maar 1 balkje pakken hier. Test het gewoon uit! :)

Groeten

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Het past idd wel bij het doel van de site ... Trouwens probeer eens formchecking want ik kan een mail versturen zonder iets in te geven ...

-=Apollo=-

Legacy Member
Bedankt voor de replies.
Ik ben op zoek gegaan naar zo een controle voor die invoervelden maar als ik die gebruikte kreeg ik problemen bij skynet. Het bericht werd niet meer verzonden!
Hebben jullie daar enkele tips over?

@ Chalk: ik zal die balk eens weghalen, maar denk je niet dat het dan wat leeg zal zijn? :)

Chalk

Legacy Member
-=Apollo=- zei:
Bedankt voor de replies.
Ik ben op zoek gegaan naar zo een controle voor die invoervelden maar als ik die gebruikte kreeg ik problemen bij skynet. Het bericht werd niet meer verzonden!
Hebben jullie daar enkele tips over?

@ Chalk: ik zal die balk eens weghalen, maar denk je niet dat het dan wat leeg zal zijn? :)

ja vanonder moet er zeker nog iets zijn als je die balk weghaalt, maar wat kan ik je niet zeggen. Misschien past het er toch wel. Ik vond het er precies loshangen.
Maar dit is enkel omdat ik zat rond te kijken "wat kan ik nog zeggen?"
Dus een gewone bezoeker zal er zeker niets van merken, want ik had de site al eens bekeken en dacht naaaajs!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan