Archief - Nieuwe Netlash website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
Allemaal dik inorde, het ontwerp is mooi, clean en overzichtelijk, en past bij netlab ;)

carhartt^-

Legacy Member
persoonlijk stoort het mij dat de balken ni doorlopen. (bovenste rode balk) & onderste zwarte footer.

Voor de rest, afgewerkt :niceone:

adrianhates

Legacy Member
niks anders dan very nice op te zeggen
Jullie zijn een voorbeeld voor mij

UnD3RD0G

Legacy Member
enigste dat ik wat storend vind is, dat omdat hij inderdaad niet doorloopt, zou ik hem liever gecentreerd zien...

RpR

Legacy Member
Ik volg de rest door te zeggen:
centreren en 2 balken laten doorlopen.

Bigbuddha

Legacy Member
Op zich een zeer mooie, nette website.

Maar. Op een of andere manier ontbreekt het commerciele op de site. Ik kan er niet meteen m'n vinger opleggen, maar het geheel komt me wat bloggerig over, misschien té informatief? Als dat al kan. De initiele bezoeker wordt meteen overladen met veel tekst en de ogen weten niet waar eerst kijken. Is heel vermoeiend. Stel je een bedrijfsleider of it manager voor die thuis na de uren een webbouwer zoekt en al heel de dag voor de pc gezeten heeft. Die kan het wat moeilijk krijgen ;)

Let op, dit is echt heel persoonlijke kritiek. Waarschijnlijk is dit voor de meeste geen probleem.

Ben ook niet zo'n fan van de zwarte balk met de tekst in.

Maar toppie site hoor!

Curahee Q

Legacy Member
Mijn persoonlijke mening:
- Zeer netjes :)
- Alleen stoort mij dat zwarte blok met de tekst "We ontwerpen en bouwen websites en webapplicaties, helpen u met strategisch inzicht en onderzoeken bruikbaarheid in audits." of ligt het aan mijn browsers? Dacht eerst van wel maar geeft in firefox, als in chrome hetzelfde resultaat. Ik weet niet wat daar mee is maar het lijkt zo onprofessioneel, gewoon witte tekst op zwart met rode links.

Smoerf

Legacy Member
En hoe had je het dan gezien?

het feit dat het je opgevallen is is al een teken dat ze in hun doel geslaagd zijn

adrianhates

Legacy Member
ja dat is idd het eerste dat opvalt..
Je moet ook een beetje nadenken: wij zijn hier de kritische mensen en niet de klanten.
Klanten zullen da gewoon lezen en niet over nadenken

killgore

Legacy Member
proper, enige opmerking is zoals hiervoor gezegd: ik vind het storend dat hij niet gecentreerd is.

Curahee Q zei:
Mijn persoonlijke mening:
- Zeer netjes :)
- Alleen stoort mij dat zwarte blok met de tekst "We ontwerpen en bouwen websites en webapplicaties, helpen u met strategisch inzicht en onderzoeken bruikbaarheid in audits." of ligt het aan mijn browsers? Dacht eerst van wel maar geeft in firefox, als in chrome hetzelfde resultaat. Ik weet niet wat daar mee is maar het lijkt zo onprofessioneel, gewoon witte tekst op zwart met rode links.

Qua design mssch niet prachtig (ook niet storend imho), communicatief is dit echter wel prachtig gedaan hoor, het trekt aandacht en je hebt onmiddellijk de 3 belangerijkste kernwoorden van het bedrijf gezien zodra je op de site komt :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan