seurinck
Legacy Member
Hey mensen,
zit met een probleem.
werk al enkele jaren met een vaste verbinding op men desktop,
maar gisterene wou ik nog wa internetten en ik had nieks meer van verbinding, er komt op een van de netwerkkabels is mogelijk niet aangesloten.
Maar zit er dus degelijk in.
we zitten hier thuis met 5 computers,
2 laptops (draadloos)
3 desktops (kabel)
de PS3 ook draadloos
iedere pc werkt behalve de mijne. de lichtjes op de router werken behalve die van mijn Desktop.
heb dus ook mijn laptop & PS3 proberen te verbinden met die kabel maar ik krijg ook geen internet.
aan wat ligt dit kabelbreuk opeens of instellingen ?
groeten rebelish.
zit met een probleem.
werk al enkele jaren met een vaste verbinding op men desktop,
maar gisterene wou ik nog wa internetten en ik had nieks meer van verbinding, er komt op een van de netwerkkabels is mogelijk niet aangesloten.
Maar zit er dus degelijk in.
we zitten hier thuis met 5 computers,
2 laptops (draadloos)
3 desktops (kabel)
de PS3 ook draadloos
iedere pc werkt behalve de mijne. de lichtjes op de router werken behalve die van mijn Desktop.
heb dus ook mijn laptop & PS3 proberen te verbinden met die kabel maar ik krijg ook geen internet.
aan wat ligt dit kabelbreuk opeens of instellingen ?
groeten rebelish.
