Ah! Bedankt voor de login... Echter, ik loop er helemaal in verloren... Het enige dat ik zie is vanonderen een Apple-like menu, rechts boven een klok en in de linkerbovenhoek een kleine afbeelding van een vrouw (met pluimen op haar hoed)... Is er ergens iets dat me op weg helpt?