Tir'Quatill
Legacy Member
Ik heb deze zomer op reis met een SLR foto's getrokken. De filmpjes heb ik in Delhaize laten ontwikkelen. Nu de foto's ontwikkeld zijn blijkt dat het grootste deel van de foto's slechts halve foto's zijn (zie link). Op 1 rolletjes zijn zelfs alle 36 foto's zo.
De 2 foto's in de link komen allebei van hetzelfde rolletje. Op eenzelfde rolletje zijn sommige dus normaal en anderen half. Op de negatieven is het zwarte gedeelte van de foto gewoon doorzichting. Weten jullie aan wat dit zou kunnen liggen?
ImageShack - Hosting :: fotosch7.jpg
p.s. De verkleuring op de foto's komt door het inscannen.
De 2 foto's in de link komen allebei van hetzelfde rolletje. Op eenzelfde rolletje zijn sommige dus normaal en anderen half. Op de negatieven is het zwarte gedeelte van de foto gewoon doorzichting. Weten jullie aan wat dit zou kunnen liggen?
ImageShack - Hosting :: fotosch7.jpg
p.s. De verkleuring op de foto's komt door het inscannen.