TiM007
Legacy Member
Ik heb momenteel enkel nog maar bezig gehouden met het design en dergelijke.
Sommige stukken staan nog niet overal pixel precies.
Maar ik zou es jullie mening horen wat er evt niet goed is of wat beter kan.
Het is eigenlijk nog maar mijn eerste site die ik echt volledig zelf maak van 0 te beginnen.
originele site was (http://users.telenet.be/kernlovendegem)
hier(http://users.telenet.be/dn_tim/kernlovendegem/) kan je de jpg's vinden van hetgene ik al gemaakt heb in photoshop.
Grtz Tim
Sommige stukken staan nog niet overal pixel precies.
Maar ik zou es jullie mening horen wat er evt niet goed is of wat beter kan.
Het is eigenlijk nog maar mijn eerste site die ik echt volledig zelf maak van 0 te beginnen.
originele site was (http://users.telenet.be/kernlovendegem)
hier(http://users.telenet.be/dn_tim/kernlovendegem/) kan je de jpg's vinden van hetgene ik al gemaakt heb in photoshop.
Grtz Tim
