Matt.
Legacy Member
Ook eens een sketchbookje aanmaken...
Een goeie 2 maand geleden begonnen met tekenen. Dus 't is allemaal nog niet zo goed.
't Is ook nie dat 'k veel teken. Alles dat hier staat is wat 'k getekend heb, behalve 3 tekeningen die in de vuilbak beland zijn. 
Allemaal getekend met een gewoon vulpotlood (eerste twee met een balpen van de kbc
) op printerpapier of kladpapier. 
WIP op tekenpapier dat 'k hier ergens gevonden heb (vraag dus niet welk), nog steeds met vulpotlood.
Eens meerdere potloden aanschaffen want bij die WIP is het echt wel moeilijk om die schaduwen goed te krijgen.
Doekjes (of vingers, ik weet dat 'k niet mag maar 't gaat sneller
) voor blurren.
Geen scanner dus sorry voor crappy kwaliteit soms.
In chronologische volgorde:
WIP:
Oog moet opnieuw, schaduwen moeten grotendeels opnieuw, mond moet groter en op beetja ndere plaats, dus nog veel werk.
Een goeie 2 maand geleden begonnen met tekenen. Dus 't is allemaal nog niet zo goed.
't Is ook nie dat 'k veel teken. Alles dat hier staat is wat 'k getekend heb, behalve 3 tekeningen die in de vuilbak beland zijn. 
Allemaal getekend met een gewoon vulpotlood (eerste twee met een balpen van de kbc
) op printerpapier of kladpapier. 
WIP op tekenpapier dat 'k hier ergens gevonden heb (vraag dus niet welk), nog steeds met vulpotlood.
Eens meerdere potloden aanschaffen want bij die WIP is het echt wel moeilijk om die schaduwen goed te krijgen.
Doekjes (of vingers, ik weet dat 'k niet mag maar 't gaat sneller
) voor blurren.Geen scanner dus sorry voor crappy kwaliteit soms.

In chronologische volgorde:
WIP:
Oog moet opnieuw, schaduwen moeten grotendeels opnieuw, mond moet groter en op beetja ndere plaats, dus nog veel werk.
