Faun
Legacy Member
Ik heb een mailform gemaakt in flash, en dit werkt perfect in firefox maar in IE wil het maar niet lukken:
De send knop:
De forms:
email.php heb ik gewoon ingesteld dat de ingevoerde tekst naar mijn mail moet verzonden worden.
Die nextframe gaat naar een bevestiging dat de mail verzonden is.
Weet iemand waarom IE dit niet juist toepast?
De send knop:
Code:
on (release) { form.loadVariables("email.php", "POST"); }
De forms:
Code:
onClipEvent(data){
_root.nextFrame();
}
email.php heb ik gewoon ingesteld dat de ingevoerde tekst naar mijn mail moet verzonden worden.
Die nextframe gaat naar een bevestiging dat de mail verzonden is.
Weet iemand waarom IE dit niet juist toepast?
, mag dicht