MangleR
Legacy Member
beste webdevelopers,
bestaat er een mogelijkheid tot het verzenden van een mail uit een asp.net pagina?
ik heb al verschillende methoden met het gebruik van de smtp van gmail uitgeprobeerd maar dit wil maar niet werken (geeft telkens authentication fout, ook met de juiste credentials)
is er misschien een andere manier?
bestaat er een mogelijkheid tot het verzenden van een mail uit een asp.net pagina?
ik heb al verschillende methoden met het gebruik van de smtp van gmail uitgeprobeerd maar dit wil maar niet werken (geeft telkens authentication fout, ook met de juiste credentials)
is er misschien een andere manier?
