Archief - Logo/icon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
Ben bezig met de ontwikkeling van een camping/caravan site.
Ik ben begonnen mey wat schetsen en daarna in illustrator te werken.

Hier is het icon voor het logo

1ste:
- Staat negatief eigenlijk, je leest van links naar rechts,
c38a6c74fe65b67170f713a61ca0c78f.png



2de:
- dus ik dacht, ik zet die caravan mee in de richting hoe men leest.
878a8699b700e987d663c2d8744a8ad4.png


Over de kleuren enzo ben ik nog niet helemaal eens...
Ik denk wel dat ik met een soort groen zal gaan.

Wiel zelfde kleur als caravan zelf? of verschillend?
Is het icon mooi?

Thanks
Tom
www.tomhuveners.net

b0rt

Legacy Member
het 'negatieve' is het beste imo, straalt meer rust uit, wat beter is wegens het feit dat het over een camping gaat.
in deze context zou ik het wiel ook gewoon rond houden en niet ovaal.
de buitenste strepen zou ik ook wel gelijk maken en de positie tov de middelste ook hetzelfde maken (weer die rust + minder slordig).
qua kleuren vind ik de eerste het beste, indien er verschillende kleuren worden gebruikt gaat men zich afvragen waarom dat zo is, en hier is daar (denk ik?) geen duidelijke verklaring voor (dit zou wel gebruikt kunnen worden voor een bedrijf dat zeg maar wielen voor een caravan zou verkopen ofzo).
verder: misschien ook iets met de typo tonen? is ook enorm belangrijk.

tomh

Legacy Member
Ok, bedankt voor de comment,
morgen eens aan verder werken en het typografische gedeelde maken

bedankt!

Blanco

Legacy Member
Ik vind het echt een leuk logo. Het straalt misschien niet veel rust uit, maar het voelt wel zomers aan. Ik had in de wielen meer een zonnetje of bloem gezien en dat past ook voor campingsite. T'is maar hoe je het bekijkt/aanvoelt.

dendaak

Legacy Member
Ik ga voor 1 voor dezelfde reden als Unlimited4s, maar dat wiel hoeft niet per sé rond voor mij.

tomh

Legacy Member
ok thanks voor comments, sffs eens aan door doen..
rond ga ik het wiel niet maken denk ik, is te 'statisch' ?!

squan

Legacy Member
Ik zou het wiel wel rond maken, nu lijkt het alsof die caravan aan 200 per uur aant gaan is, terwijl je met zo'n ding eerder op 't gemak cruized.

General Lee

Legacy Member
squanman zei:
Ik zou het wiel wel rond maken, nu lijkt het alsof die caravan aan 200 per uur aant gaan is, terwijl je met zo'n ding eerder op 't gemak cruized.
Ge zet daar eerder van die betonblokken onder in uwen hof, of nog beter, uw voortuin! :love:

FreakyLeash

Legacy Member
Nu vind ik persoonlijk het wiel ietsje te klein,
maar misschien toch een verschillende kleur nemen voor het wiel,
ietsje donkerder maar niet overdreven,
Want nu vind ik het maar een doorsnee logo,
Ik bedoel niet dat het slecht is maar er is ook niets dat er echt uitspringt snap je ?

De rest vind ik zeer leuk gedaan !

(indien je het wiel niet groter maakt maak dan die wit ruimte ietsje kleiner tussen caravan & wiel.

V!$u4L

Legacy Member
Ik ben niet overtuigd tom, niet van de kleur, niet van de vorm. Neem het niet persoonlijk he, maar het komt goedkoop en bulky over. :s

Blanco

Legacy Member
Neem zo'n supercoole vintage caravan van de jaren 50 als voorbeeld :)

DieselPower

Legacy Member
V!$u4L zei:
Ik ben niet overtuigd tom, niet van de kleur, niet van de vorm. Neem het niet persoonlijk he, maar het komt goedkoop en bulky over. :s
^2

We kregen ook maar één idee te zien, waar is de rest?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan