Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SyRuS.be zei:Een beetje Bejing 2008 stijl logo, best leuk.

NAGD zei:Was dat geen Myriad ofzo dat lettertype hiervoor? Het nieuwe font vind ik dan weer een complete no no
Voor de rest vind ik het een goed logo maar zou Denshu idd ook vet zetten en niet sushi.
.
('tis de comic sans van Chinese restaurants). Ik vind het lettertype wat je nu hebt best wel leuk, maar ik was persoonlijk toch bij deze gebleven (mits omwisseling van regular en semibold) =).