Archief - Logodesign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
denshu mag bold hoor. Waar ligt de nadruk?
De alignatie is beter nu.

Xavez

Legacy Member
I agree, de nadruk ligt zo raar nu :). Misschien Sushi Denshu van maken? :p (zal wel geen optie zijn ^__^)

Neen ehm, het lijkt me ook logischer dat denshu vetter staat dan sushi. Ik vind het font nog wel pretty okay. Al zal het niet rap m'n favoriete lettertype worden :).

SyRuS.be

Legacy Member
Is niet slecht bedoeld hoor, het jouwe doet de 'vorm' die ik bedoel zelf meer eer aan (sushi).

CtrlAshDel

Legacy Member
mja nu lijkt het fout meer autos te verkopen met die font, en die comment van tetty da de sushi teveel uitspringt links vind 'k ook wel...
aangezien het over oosters eten gaat kunde dan geen oosters lettertype gebruiken, of is dit dan weer te cliché

NAGD

Legacy Member
Was dat geen Myriad ofzo dat lettertype hiervoor? Het nieuwe font vind ik dan weer een complete no no :)
Voor de rest vind ik het een goed logo maar zou Denshu idd ook vet zetten en niet sushi.

V!$u4L

Legacy Member
Ik zou dat dus totaal niet doen he, zo'n kitscherig "oosters" typo. It all screams a big no-no. En die nieuwe is ook niet goed, maar neem gewoon de vorige. Aligneer goed, bold verwisselen en BLAM.

Floyd

Legacy Member
Nee ik ben ook niet akkoord met Wolfje ze. Alleen al omdat er niks "oosters" aan die "oosterse" lettertypes is, dat zijn gewoon onze lettertekens die zo gemaakt zijn dat ze van ver lijken op de chinese tekens. Da's zo fake als iets. Hou het maar gewoon bij het stijlvolle lettertype dat je al had.

AnewSpider

Legacy Member
sushi is trouwens japans..
Dat lettertype is zo voor die quitcherige chinese resto's.. kvind laaste font wel nog cava, enkel diene D is iet minder.

Xavez

Legacy Member
NAGD zei:
Was dat geen Myriad ofzo dat lettertype hiervoor? Het nieuwe font vind ik dan weer een complete no no :)
Voor de rest vind ik het een goed logo maar zou Denshu idd ook vet zetten en niet sushi.

Indeedy :).

I agree trouwens: fantasietje in de "d" is niet zo fantastisch imo. En over dat "oosters" font gaan we zelfs niet discussiëren :) ('tis de comic sans van Chinese restaurants). Ik vind het lettertype wat je nu hebt best wel leuk, maar ik was persoonlijk toch bij deze gebleven (mits omwisseling van regular en semibold) =).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan