skatemania
Legacy Member
Ik installeer in mijn vrije tijd netwerken en kleine tot middelgrote servers bij mensen. Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een logo...zou iemand dit gratis willen maken? het zou de elementen: internet, netwerken en servers moeten linken (on)rechstreeks. Ook T.N.I (Tom Network installations) zou in het logo moeten zitten (als tekst) voor de rest zijn jullie vrij qua kleuren en lettertypes, het moet alleen pro zijn.
Alvast hartelijk bedankt!
Tom(skate)
Alvast hartelijk bedankt!
Tom(skate)






en alsg moe wordt moeje mss best gaan slapen