Morre1977
Legacy Member
Ik was vanmiddag effe de krant aan het lezen, kom ik op een advertentie van de vlaamse persgroep uit. Ze hebben precies een nieuw logo want op hun site staat nog niks ( -- DE PERSGROEP -- )
hier het logo:
http://img299.imageshack.us/img299/1579/imagefx4.jpg
vergelijk dat nu eens met het mijne:
de vorm, de kleuren, ... komaan he dat is toch gepikt hé of wat denken jullie daarvan ?
Artsjok
hier het logo:
http://img299.imageshack.us/img299/1579/imagefx4.jpg
vergelijk dat nu eens met het mijne:
de vorm, de kleuren, ... komaan he dat is toch gepikt hé of wat denken jullie daarvan ?
Artsjok
)


