Archief - Logo contest Axonet [40€]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
Ik vraag mij af wat er zo slecht aan die andere logo's is.., alsof iemand hier iets beter zal maken voor 40 euro.

Erinyes

Legacy Member
Voor € 40 doe ik nog geeneens mijn programma open...

En nee niet alle bedrijven vragen 16.000 euro voor een logo en/of huisstijl. Integendeel, iemand die dat zegt heeft ook geen juist beeld van de sector.

Wat houdt mensen toch tegen om naar een bedrijf te stappen?? Er zijn bedrijven genoeg die goedkoop werken, maar ook daar weer: de kwaliteit is dan ook maar povertjes...
Voor elk budget is er wel iemand die het zal doen, dus als iemand zich geroepen voelt, mij niet gelaten...;)


PS: er een JOB maken is echt schandalig... Dit vind ik niet eens de naam JOB waardig.

tomh

Legacy Member
nie voor het een of het ander, maar moet er bij elke logo / flyer / ... request dezelfde discussie zijn?
imo, als ge geen interesse hebt, post dan niks.. ma telkens dezelfde discussie.. jesus.
zijt blij dat em 40euro wilt geven en u logo nie gewoon pikt nadat ge een voorstel hebt gegeven.

ravenslayer

Legacy Member
lol ik wist het zo hard dat het hier op zou uitdraaien toen ik dit topic gisterenacht hier zag staan.

Ik vind nog steed dat ge dit soort topics beter met rust laat als het u ni boeid.
40 euro is 40 euro (das voor mij 5 uur werken op ne zondagmiddag normaal) en ge steekt er u tijd in zoals ge zelf wilt. Oke da van no spec voor een bedrag van 40 euro hebde wel een feit maar uiteindelijk zijn er zelfs reclamebureaus die aan spec work doen dus het gaan bannen is ook idioot.

anyway succes me uwe zoektocht, ik ga me deze vakantie bezig houden me studies dus heb er ni echt den tijd of zin voor

stynl

Legacy Member
Ravenslayer, je zegt daar "40 euro is 40 euro" ik denk dat dat net het probleem is, omdat het een wedstrijd is is er een (grote) kans dat je niet wint... De prijs van de wedstrijd zou dus behoorlijk hoger moeten zijn dan de prijs die je normaal vraagt per uur of logo of whatever om de geïnvesteerde tijd te rechtvaardigen!
Voor de rest denk ik dat 40 euro mooi meegenomen is voor iemand die redelijk vlot met illustator overweg kan, en zoiets op een uurtje of twee in elkaar heeft gezet. Maar voor een wedstrijd is het te weinig, alleszins naar mijn aanvoelen toch.

Curahee Q

Legacy Member
stynl zei:
Ravenslayer, je zegt daar "40 euro is 40 euro" ik denk dat dat net het probleem is, omdat het een wedstrijd is is er een (grote) kans dat je niet wint... De prijs van de wedstrijd zou dus behoorlijk hoger moeten zijn dan de prijs die je normaal vraagt per uur of logo of whatever om de geïnvesteerde tijd te rechtvaardigen!
Voor de rest denk ik dat 40 euro mooi meegenomen is voor iemand die redelijk vlot met illustator overweg kan, en zoiets op een uurtje of twee in elkaar heeft gezet. Maar voor een wedstrijd is het te weinig, alleszins naar mijn aanvoelen toch.

Jij hebt duidelijk nog niet al de berichten gelezen ;). Hij heeft uiteindelijk gezegd dat het geen wedstrijd meer is en dat je dus zelf hem mag pm'en met bijvoorbeeld je portfolio en dan zegt hij misschien tegen u dat ge het moogt maken.

squan

Legacy Member
En dat is best een mooie deal voor hetgeen hij uiteindelijk wenst imo.

Curahee Q

Legacy Member
Mocht ik wa beter kunnen photoshoppen zouk het waarschijnlijk doen maar zulke dingen zijn niet echt aan mij besteed. Geef mij maar wat code in de plaats :). Trouwens, is een logo maken dan echt zoveel werk? Ik bedoel, 2 uur vind ik precies al lang voor zoiets maar dat is misschien omdat ik er 'weinig' ervargin mee heb?

b0rt

Legacy Member
Curahee Q zei:
Mocht ik wa beter kunnen photoshoppen zouk het waarschijnlijk doen maar zulke dingen zijn niet echt aan mij besteed. Geef mij maar wat code in de plaats :). Trouwens, is een logo maken dan echt zoveel werk? Ik bedoel, 2 uur vind ik precies al lang voor zoiets maar dat is misschien omdat ik er 'weinig' ervargin mee heb?
Het bedenken van een logo met een goed concept daarachter kan soms weken duren. Het is meer dan alleen maar illustrator openen en een paar vormen bij elkaar zetten, over een goed logo is namelijk lang nagedacht.

XA4

Legacy Member
Curahee Q zei:
Mocht ik wa beter kunnen photoshoppen zouk het waarschijnlijk doen maar zulke dingen zijn niet echt aan mij besteed. Geef mij maar wat code in de plaats :). Trouwens, is een logo maken dan echt zoveel werk? Ik bedoel, 2 uur vind ik precies al lang voor zoiets maar dat is misschien omdat ik er 'weinig' ervargin mee heb?

om "een" logo te maken, is 2 uur misschien lang. Maar om uiteindelijk tot "het" logo te komen, daar gaat wel meer tijd over.

Edit: ok, Unlimited4s was me voor :)

Gamefactor

Legacy Member
Beste mensen,

Bedankt voor de reacties die ik heb gekregen van mensen die mij allesinds toch snappen, aan al de andere mensen, veel succes in je leven en ik hoop dat je tot inziens komt dat wanneer je je niet aangesproken voelt, het beter zo laat en niet reageert.

Dit is mijn laatste post hier waarschijnlijk op 9lives.be, vermits er wanneer ik hier een topic open of lees, er in elk topic wel van die onnodige reacties worden geplaatst.

Ik heb in het begin van mijn topic EXPLICIET gevraagd om indien je het niet boeit hierop niet te reageren, wanneer ik de posts tel die voor mij onnutig zijn, kom ik zeker aan 90%.

Toch ben ik ervan overtuigd dat er hier mensen op dit forum zitten met goede bedoelingen, en dit was ook de hoofdreden waarom ik deze post hier plaatsten, maar het gezever en al deze onnodige reacties zijn voor mij nu even teveel, daarom wens ik ook graag dat iemand dit topic sluit.

Dank bij voorbaat,

Groetjes,

Dries

dresse

Legacy Member
Sorry voor de vele offtopics, maarja, het is een gevoelig punt... en iedereen wil er zijn zegje in hebben... :)
Start gerust een nieuwe cleane topic (met dan niet als prefix 'battle') en ik heb er niets op tegen en zal er voor zorgen dat hij clean blijft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan