wouter_dc
Legacy Member
The_Messenjah zei:Knopke indrukken van fototoestel
Zo werkt het niet he. En da is niet lief!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The_Messenjah zei:Knopke indrukken van fototoestel


stynl zei:Ravenslayer, je zegt daar "40 euro is 40 euro" ik denk dat dat net het probleem is, omdat het een wedstrijd is is er een (grote) kans dat je niet wint... De prijs van de wedstrijd zou dus behoorlijk hoger moeten zijn dan de prijs die je normaal vraagt per uur of logo of whatever om de geïnvesteerde tijd te rechtvaardigen!
Voor de rest denk ik dat 40 euro mooi meegenomen is voor iemand die redelijk vlot met illustator overweg kan, en zoiets op een uurtje of twee in elkaar heeft gezet. Maar voor een wedstrijd is het te weinig, alleszins naar mijn aanvoelen toch.
. Hij heeft uiteindelijk gezegd dat het geen wedstrijd meer is en dat je dus zelf hem mag pm'en met bijvoorbeeld je portfolio en dan zegt hij misschien tegen u dat ge het moogt maken.
. Trouwens, is een logo maken dan echt zoveel werk? Ik bedoel, 2 uur vind ik precies al lang voor zoiets maar dat is misschien omdat ik er 'weinig' ervargin mee heb?Het bedenken van een logo met een goed concept daarachter kan soms weken duren. Het is meer dan alleen maar illustrator openen en een paar vormen bij elkaar zetten, over een goed logo is namelijk lang nagedacht.Curahee Q zei:Mocht ik wa beter kunnen photoshoppen zouk het waarschijnlijk doen maar zulke dingen zijn niet echt aan mij besteed. Geef mij maar wat code in de plaats. Trouwens, is een logo maken dan echt zoveel werk? Ik bedoel, 2 uur vind ik precies al lang voor zoiets maar dat is misschien omdat ik er 'weinig' ervargin mee heb?
Curahee Q zei:Mocht ik wa beter kunnen photoshoppen zouk het waarschijnlijk doen maar zulke dingen zijn niet echt aan mij besteed. Geef mij maar wat code in de plaats. Trouwens, is een logo maken dan echt zoveel werk? Ik bedoel, 2 uur vind ik precies al lang voor zoiets maar dat is misschien omdat ik er 'weinig' ervargin mee heb?
