Archief - Logo Axonet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamefactor

Legacy Member
Voor ons nieuw bedrijf zijn we bezig een logo te laten ontwerpen en nu heeft de ontwerper mij een aantal logo's toegestuurd.

Ik zou graag eens jullie mening weten, welk logo jullie het beste vinden, omdat het voor mij persoonlijk een moeilijke keuze is omdat ik er wel meerdere mooi vind.

Hier vind je de logo's:

Http://www.axonet.be/logos.png

Groetjes,

Dries

Xavez

Legacy Member
Goedkoop en anoniem en vooral verschrikkelijk onmooie kleuren :). Maar voor de prijs die op haar site staat mag je niet klagen denk ik (alhoewel). If I have to take a pick... 1 of 9 :).

Gamefactor

Legacy Member
Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Zouden jullie aub je keuze een beetje willen verantwoorden? Zo maakt mijn keuze het al iets eenvoudiger:)

squan

Legacy Member
Ik vind 4 het meest geslaagde qua uitvoering, maar op vlak van concept is het net zoals de kleuren, zoals Xavez zegt, zóóó ongeïnspireerd.

Gamefactor

Legacy Member
Ok, bedankt, ik laat een paar logo's verder uitwerken en een paar varianten hierop maken. Ik post later nog eens een preview...

brecko

Legacy Member
Doe die blauwe kader weg rond uw logo's, zal al pak beter overkomen.

En als ik dan toch moet kiezen: nummer 1. Maar er is nog werk aan.

Cat_Organs

Legacy Member
Je kan die logo's idd moeilijk vergelijken als er een kader rond staat waarbinnen ze opeen gepropt zijn.

als ik moet kiezen: 1 of 4 met voorkeur voor 4, maar dan nog...

DieselPower

Legacy Member
Sinds wanneer kunt ge hier andere mensen hun werk aan een check onderwerpen?

FurtiveDuck

Legacy Member
Ik vind ze wel meevallen, maar als iemand zoveel logo's kan maken voor 1 bedrijf wil dat al heel wat zeggen over hoe goed hij het bedrijf kent. De beste logo's spreken boekdelen en vertellen al heel wat over het bedrijf waarvoor ze staan. Er komt daarom ook heel veel denkwerk bij te pas en men gaat niet zomaar eventjes Illustrator openen en wat krabbelen met de pentool.

Ik kies nu 1, niet omdat het goed is, maar voor de rest is het ook niet veel soeps. Het is net een keuze maken uit een bende zwijnen terwijl je eigenlijk het liefst een perzik wilt.

eddie

Legacy Member
ocharme dat font bij 5...
helemaal plat gedrukt

vind ze erg lelijk, gewoon al om de kleuren, als je het wat soberder zou aanpakken (grijs - zwart bvb) zou het al een veel beter effect hebben

als er dan toch een uitgekozen moet worden zou ik 1 pakken, denk dat je die het minst snel beu wordt

Saro Verhees

Legacy Member
1 tot 4 zijn de beste. 7 is ook leuk maar wat.

6, 9 en 8 zijn erg goedkoop. Bij 5 is de slogan te uitgerekt.

Mijn voorkeur gaat naar
2: Strak en netjes, lichtjes onduidelijk
3: De eerste indruk ervan is heel goed. Zou mooi staan op briefpapier.
4: Strak en netjes

Curahee Q

Legacy Member
Is het normaal niet dat als je logo's en sites ontwerpt dat je site alles moet zeggen :s? Vind er persoonlijk geen bal aan + gebruikt ze nog eens op elke site die ze maakt (i)frames. Van onwetendheid gesproken.

Vind 4 persoonlijk wel de beste, waarom? Omdatk moet kiezen

eS

Legacy Member
Das kiezen tussen de cholera en de pest, ziek word je toch
Nuja, voor die prijs moet je natuurlijk niet verwachten dat ze een volledig profiel van het bedrijf opstellen. Imo ben je voor zo'n dingen beter dat je iemand zoekt in je kennissenkring die er de knowhow voor heeft en wel iets wil bijverdienen. Die zal er over nadenken en niet snel een paar standaardlogo's uit een op voorhand aangelegde verzameling halen en die wat aanpassen aan de eis van de klant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan