j design
Legacy Member
@Curahee Q
Ik zit ook in ii ict elektronica, maar al wat langer
Op welke school zit je?
Een goede tip, verwacht er niet te veel van als je hoopt daarmee wat webgevoel bij te krijgen
@TS
Ik denk dat je best vanaf 0 terug begint.
De basis is de basis, zonder valt je toren snel in zoals je ziet.
Ik denk dat iedereen die het op zichzelf heeft moeten leren er zo over denkt.
100, 1000, 100000 websites en tutorials afschuimen, dan zal het uiteindelijk lukken.
En dat kost moeite, veel moeite maar het is dan wel een leuk gevoel als je het weet
Ik zit ook in ii ict elektronica, maar al wat langer

Op welke school zit je?
Een goede tip, verwacht er niet te veel van als je hoopt daarmee wat webgevoel bij te krijgen

@TS
Ik denk dat je best vanaf 0 terug begint.
De basis is de basis, zonder valt je toren snel in zoals je ziet.
Ik denk dat iedereen die het op zichzelf heeft moeten leren er zo over denkt.
100, 1000, 100000 websites en tutorials afschuimen, dan zal het uiteindelijk lukken.
En dat kost moeite, veel moeite maar het is dan wel een leuk gevoel als je het weet