Exca
Legacy Member
Ben een tijdje beziggeweest aan een nieuwe site. Compleet leek in het gebruik van flash (mijn vorige site was dan ook een basic html website met wat iframes) heb ik met wat zelfstudie, tutorials, en hulp hier en daar toch iets kunnen maken.
Aan het contactform wordt nog gesleuteld...
Muziekspeler onderaan werkt nog niet...
www.exca.be
Greetz,
Exca
Aan het contactform wordt nog gesleuteld...
Muziekspeler onderaan werkt nog niet...
www.exca.be
Greetz,
Exca
maar plain grijs zou er zeker niet beter zijn denk ik. Kheb bij de aanvang van de photoshop ook verschillende waardes afgewogen tegenover elkaar... nuja