spectrious
Legacy Member
Ok, dit is dus een klein dingske van wat er in mijn hoofd zit om een site van te maken. Kijk zelf maar.
http://users.skynet.be/fa862628/website.jpg
Kleuren kloppen nie helemaal aangezien ik dit op een mac gemaakt heb.
First impressions?
*EDIT*
Aan het logo (het bovenste) mag ik dus niets veranderen. Das hun logo.
PS: T'is voor een muziek band. En ja de naam komt van die wallpaper met de penguins
*EDIT2*
voorbeeld in HTML
http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/temp.html
*EDIT3*
*UPDATE*
http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/band.html
Dit zou de "home" pagina moeten worden. De links naar de leden kloppen ook al.
Is dit inhoudelijk al iets beter?
http://users.skynet.be/fa862628/website.jpg
Kleuren kloppen nie helemaal aangezien ik dit op een mac gemaakt heb.
First impressions?
*EDIT*
Aan het logo (het bovenste) mag ik dus niets veranderen. Das hun logo.
PS: T'is voor een muziek band. En ja de naam komt van die wallpaper met de penguins

*EDIT2*
voorbeeld in HTML
http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/temp.html
*EDIT3*
*UPDATE*
http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/band.html
Dit zou de "home" pagina moeten worden. De links naar de leden kloppen ook al.
Is dit inhoudelijk al iets beter?
.
.


