Archief - LAYOUT: We Seem To Have Misplaced Our Igloo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
Ok, dit is dus een klein dingske van wat er in mijn hoofd zit om een site van te maken. Kijk zelf maar.
http://users.skynet.be/fa862628/website.jpg
Kleuren kloppen nie helemaal aangezien ik dit op een mac gemaakt heb.
First impressions?


*EDIT*
Aan het logo (het bovenste) mag ik dus niets veranderen. Das hun logo.

PS: T'is voor een muziek band. En ja de naam komt van die wallpaper met de penguins :sop:

*EDIT2*
voorbeeld in HTML
http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/temp.html

*EDIT3*
*UPDATE*

http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/band.html

Dit zou de "home" pagina moeten worden. De links naar de leden kloppen ook al.
Is dit inhoudelijk al iets beter?

Xavez

Legacy Member
Geduld man =).
Het heeft wel wat, alleen begrijp ik niet wat je bedoelt met "de kleuren kloppen niet want het is op een mac gemaakt"?

Als het overigens voor een Band is die van plan is een beetje commercieel succes te boeken stel ik ook meteen voor dat ze hun naam veranderen in "Iglo" :).

Ik zou overigens je navigatiebuttons in één en dezelfde kleur behouden!

Brock

Legacy Member
Is het de bedoeling dat je website pas begint in het midden van het scherm of...? Ik vind het nogal veel "groenruimte" hebben bovenaan de pagina.
Verder valt er weinig op te zeggen... tis gewoon wat tekst eigenlijk. Zeker al meer letterspacing en lineheight geven, maar dit is alweer zinloos om te zeggen omdat het er toch anders zal uitzien bij de uiteindelijke html opmaak.

spectrious

Legacy Member
Pagina zal niet in het midden starten maar toch nie helemaal bovenaan.
En de kleuren zouden normaal iets donkerder moeten zijn. Als i kda hier op mijn PC bekijk dan is het iets te licht en te flets. Kan da zijn doordat dees hier een Crt is?

spectrious

Legacy Member
Nog iets kleins. Als ik de navbuttons 1 kleur geef dan is dat nogal verwarrend aangezien ze tegen elkaar 'plakken'.
En een beetje verder uit elkaar zetten is lijk zo dom plots.

Black Night

Legacy Member
- Mooi concept :)
- Ik vind het groen echt niet passen. Nuja, dat kan wel aan mij liggen, dus trek het je niet aan :unsure:

Verder weet ik niet echt iets te zeggen. De site is nog niet uitgewerkt, dusja... :s

spectrious

Legacy Member
*UPDATE*

http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/band.html

Dit zou de "home" pagina moeten worden. De links naar de leden kloppen ook al.
Is dit inhoudelijk al iets beter?

KWeet dat dit de zoveelste site is met een polaroid. maar kvond em erg passend bij dit ontwerpje.
Toch beetr dan een "gewone" foto.

RpR

Legacy Member
vind het groen te fel en voor de rest wel mooi al is het design in tables gedaan.

Xavez

Legacy Member
Zet met photoshop of dergelijke een eenvoudig bolletje (heel klein) tussen de links, vertikaal in het midden uitgelijnd :). I Like where this is going! (buiten de code erachter natuurlijk :))

Quilombo

Legacy Member
imo vanboven teveel ruimte die niet benut wordt
en ik vind bandpicslinks .. mocht wat opvallender en vooral vind ik het stom da je uw spaties vergeten te typen bent ! :p

spectrious

Legacy Member
*UPDATE*

-Onderkant wat gedetailleerder gemaakt (scherper)
-Menu uitgespreid
-Links sectie laten vallen

http://users.skynet.be/fa862628/wsthmoi/band.html



SveltestSword zei:
hehe http://www.deviantart.com/view/5743103/

lang leve smashmethod...

groen doet me wel niet echt aan igloo denken... maar goed...

strakke site, hoewel den top margin wel wa kleiner mogen zijn...
jup naam komt daarvan :)

en dat groen, dat is de stijl gewoon. Had geen zin om een vries/ijsland achtig theme te maken. Spuuglelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan