Archief - LAYOUT: UG360 xbox360 site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ravenslayer

Legacy Member
de layout is online
hij is bijna helemaal gemaakt in illustrator en "gecode" in dreamweaver
er word nog een nieuwssysteem in geintigreerd en een downloadsectie
http://www.ug360.be

Zero Grav

Legacy Member
Ja, met dit design kan je inderdaad totaal niets aanvangen. Vector is fijn enzo, maar je moet er eerst wel mee oefenen om op een bepaald niveau te komen. En vector gebruiken voor bv die x-box idd, maar voor uw site te vormen.. Neen, echt niet.

Ja, echt veel comments kan ik er niet op geven want ik moet echt zeggen, 't is compleet mislukt. Je had veel beter een echte afbeelding van de xbox uitgeknipt ipv hem na te tekenen, je gebruikt veel te veel gradients, de vormen van de elementen zijn echt niet mooi.

Gewoon iets anders proberen en als je echt vector wilt gaan gebruiken veel oefenen en leren.

Spacy2003

Legacy Member
Laten we het kort houden, illustrator is niet geschikt om layouts in te maken.
En het valt eraan te zien dat het dreamweaver code is :)

why ?
layer1, layer2, sorry maar als coder kan ik daar niet echt aan uit ^^
style="..opsomming..", ook hier wtf, waarom geen externe css file ?


greets

ravenslayer

Legacy Member
daarom dat ik "gecode" zette :p
ik kan niet coden en doe dus ook zoveel mogelijk in de designmode
van css ken ik ook nix ik durf soms wel eens wat waarden aantepassen in een premade script maar daar blijft het bij

En wat het oefenen met vector art betreft
pff dat ben ik ondertussen al beu. Ik weet trouwens niet wat me bezielde om deze site in illustrator te maken :p. Ik krijg al drie jaar het vak illustrator in men richting en dat zijn zeker 10 uur op een week. Kheb al enigte mooie werkjes gemaakt maar dat waren idd geen layouts voor websites.Deze layout heeft dan ook nog geen kwartier geduurd om volledig op te bouwen. De site is dus zo te zien geen succes bij de pros :).
maar toch bedankt voor jullie tijd

Da Turtle

Legacy Member
- de kleuren zijn wel mooi.
- op zich ist niet lelijk
maar
- die smileys van die shoutbox vallen heel hard op ivm met de kleuren van je design en het valt lelijk op :), zelfde geld voor de buttons (maw, de shoutbox past niet in het design (kwa kleuren / layout))
- en da ding links boven? (da grijs) daar versta ik de bedoeling nie van en is gewoon een lelijk ding die zo helemaal de sfeer van de site verstoord
- het design is te smal om er een forum in te pressen, zeer gebruiksonvriendelijk
- de gradients zijn idd een beetje te duidelijk.

das wa dak ik denk

Da Turtle

Legacy Member
nee, ik wist idd niets over het onderwerp, tenzij dat het de nieuwe Xbox is en dat de kleuren ervan groen zijn :). Die vector is inderdaad mislukt, ik had et nie gezien dat et de voorkant van een console was (daarom zei ik ook grijze ding). Mijn commentaar is daarom toch niet verkeerd :s

joske110

Legacy Member
JouW :naughty:

EDIT : nog die mensen die het hebben gezien blijkbaar :D

Brock

Legacy Member
mm, als ik die posts hier lees is het alsof het de lelijkste site ooit gemaakt is, terwijl ik em best meevallen vind.
Ok, het is geen hoogstandje, maar om te zeggen "volledig mislukt"...

EclipX

Legacy Member
Ik vind het echt té groen, probeer iets met zwart (ook xbox-achtig)?

Bertold

Legacy Member
hm sorry om cru te zijn maar tenzij de UG staat voor ugly vindk et redelijk mislukt
om toch maar opbouwend te zijn: de kleuren staan mij totaal niet aan. Ok het zijn de kleuren van de xbox 360 maar die vind ik op zich al redelijk koud. en jij laat ze mss nog kouder overkomen ook door de overdreven gradients en het 'ding' dat een xbox 360 moet voorstellen.
Blijven proberen en idd die illustrator is meer voor logo's niet voor site layouts

ravenslayer

Legacy Member
bt belgium zei:
hm sorry om cru te zijn maar tenzij de UG staat voor ugly vindk et redelijk mislukt
om toch maar opbouwend te zijn: de kleuren staan mij totaal niet aan. Ok het zijn de kleuren van de xbox 360 maar die vind ik op zich al redelijk koud. en jij laat ze mss nog kouder overkomen ook door de overdreven gradients en het 'ding' dat een xbox 360 moet voorstellen.
Blijven proberen en idd die illustrator is meer voor logo's niet voor site layouts

hier hebk dus een hekel aan he
van die gevallen die ff iemand komen zeggen wat niet goed is terwijl als je een site bekijkt die zij hebben gemaakt je denkt van wow wat is dat voor een krel van een site.

http://taison.mine.nu/cdg/images/header2.jpg
en dat spreekt dan over overdreven gradients :D

Bertold

Legacy Member
gaat het hier over mijn sites? neen back on topic thx

kdoe dit dan ook puur voor mijn plezier voor mn jeugdbeweging dus kvind nie echt op zijn plaats en oké mijn designkunsten zijn ook miniem :p maar daarom mag ik toch zeggen wat ik niet mooi vind aan de uwe

ps die openingszin was ook nie echt serieus bedoelt oor ;)
kzal int vervolg enkel serieus blijven :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan