Archief - LAYOUT: SBP project easysol

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gummer

Legacy Member
Yo,

We hebben als SBP (small Business project) gekozen om een sfeerlicht te maken. Dit sfeerlicht is een kubus geworden die wat verandert van kleur, flikkeren, enz,...
We moeten van dit product een site maken met wat info over onszelf en over het product ofc.

layout: http://img101.imageshack.us/my.php?image=layout8ie.jpg

Heb het wat simpel gehouden omdat we niet zoveel tijd hebben om aan sites te werken, maar is het niet te simpel? :p
Ging misschien ook nog een achtergrond gebruiken naast het frame, maar weet nog ni.
Ondertitels ga ik ook wat kleurkes geven, kwestie van het niet te wit te houden
ahja die kubus rechtsonder is in flash en verandert wat van kleur (moet ons product voorstellen :woohoo: )

Anyway, comments plz :)

Steven

Legacy Member
Kvind vre goe site
Ook hunder product lijkt mij wel interessant, kgaat zeker kopen

Greetz

Zelete

Legacy Member
No offence, maar dit kan men moeder ook.

Het is precies gemaakt in paint. Er zijn te weinig kleuren. Het lettertype trekt op niets. Die kubus, er zijn geen woorden voor. Meer valt er niet meer af te keuren want er is simpelweg niets meer dan dat. Het is gewoon een lelijke banner met vanonder een kubus.

Met andere woorden, als je geen tijd hebt om een fatsoenlijke website in elkaar te steken begin er gewoon niet aan. Deze "website" zal alleen maar de verkoop van uw product negatief beïnvloeden.

Erlend

Legacy Member
Oei, inhoud verdwenen? Inhoud aanbrengen = meer
raad krijgen van iedereen! Nu weten we niets.

blaZe

Legacy Member
Steven zei:
Kvind vre goe site
Ook hunder product lijkt mij wel interessant, kgaat zeker kopen

Greetz

of tis ne maat van u of ge zijt stekeblind.

1. is het al gene site maar een layout.
2. is het idd behoorlijk magertjes om er ook maar iets goed aan te vinden.
3. "hunder" ??
4. het zeker kopen? ge kent niet eens specificaties of laat staan de prijs.


nee kom, als ge u vriendje wilt helpen ga dan niet zo opzichtelijk aan zijn aars likken want word er misselijk van.

Bertold

Legacy Member
blaZe zei:
of tis ne maat van u of ge zijt stekeblind.

1. is het al gene site maar een layout.
2. is het idd behoorlijk magertjes om er ook maar iets goed aan te vinden.
3. "hunder" ??
4. het zeker kopen? ge kent niet eens specificaties of laat staan de prijs.


nee kom, als ge u vriendje wilt helpen ga dan niet zo opzichtelijk aan zijn aars likken want word er misselijk van.

can not agree more, +mss ist wel dezelfde persoon gezien reg.datum hier.

De site zelf: er is niet echt veel aan. Het idee van het kubusje in de hoek is wel goed maar werk het wat meer uit. Dit heeft echt een paint-look en dat is niet echt positief. Zorg voor andere en meerdere kleuren in uw layout en meer samenhang. En zonder inhoud kunt ge idd niet echt oordelen over een website.

yaris

Legacy Member
Lol jullie blijven allemaal nog zo vriendelijk :), ik heb al voor minder een usernote gekregen :p

gummer

Legacy Member
lol gasten :), vroeg aan hem om iets te posten zodat ik eindelijk wat commentaar kreeg -> gelukt :p

Thx voor de nuttige comments ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan