den Acid Burn
Legacy Member
lo,
hier ben ik weer, ditmaal zonder propaganda voor firefox enal
er werd me gevraagd om deze site helemaal te hermaken: http://johanvdb.be
deze persoon vroeg me om een modernere layout en donkerdere kleuren, in ieder geval niet meer van dat blauw.
nu heb ik dit ervan gemaakt: http://kristof.3dsmax.be/johan
let op dit is maar een design, de website is nog niet functioneel.
kheb ook een mailtje gestuurd naar johan om zijn mening te vragen voor ik verder ga.
ik had graag ook jullie eerste indrukken geweten en tips zijn meer dan welkom
grtz kristof
hier ben ik weer, ditmaal zonder propaganda voor firefox enal
er werd me gevraagd om deze site helemaal te hermaken: http://johanvdb.be
deze persoon vroeg me om een modernere layout en donkerdere kleuren, in ieder geval niet meer van dat blauw.
nu heb ik dit ervan gemaakt: http://kristof.3dsmax.be/johan
let op dit is maar een design, de website is nog niet functioneel.
kheb ook een mailtje gestuurd naar johan om zijn mening te vragen voor ik verder ga.
ik had graag ook jullie eerste indrukken geweten en tips zijn meer dan welkom
grtz kristof
