Archief - LAYOUT: remake van website van triatleet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

den Acid Burn

Legacy Member
lo,
hier ben ik weer, ditmaal zonder propaganda voor firefox enal ;)

er werd me gevraagd om deze site helemaal te hermaken: http://johanvdb.be
deze persoon vroeg me om een modernere layout en donkerdere kleuren, in ieder geval niet meer van dat blauw.
nu heb ik dit ervan gemaakt: http://kristof.3dsmax.be/johan

let op dit is maar een design, de website is nog niet functioneel.
kheb ook een mailtje gestuurd naar johan om zijn mening te vragen voor ik verder ga.

ik had graag ook jullie eerste indrukken geweten en tips zijn meer dan welkom

grtz kristof

Radiance

Legacy Member
Voor zo ver mijn mening enige waarde heeft vind ik het er goed uit zien, maar doe die puntjes weg van voor uw titels.

UnD3RD0G

Legacy Member
ik vind persoonlijk de kleuren niet bij het onderwerp passen,
maar tziet er wel goed uit

den Acid Burn

Legacy Member
mja die kleuren zijn persoonlijk natuurlijk he.
die klant heeft me gevraagd om het modern te maken en toch met donkere kleuren.
maar enkel donkere kleuren komt te saai over imo, vandaar die toetsen met dat groen enzo.
ik vind het persoonlijk heel goed samen gaan dat donker grijs en dat groen.

ik heb ondertussen reply van de klant ontvangen en hij vindt het blijkbaar heel goed.
klant is koning :)

Vintage Hifi

Legacy Member
den Acid Burn zei:
ik heb ondertussen reply van de klant ontvangen en hij vindt het blijkbaar heel goed.
klant is koning :)
Laat het dan niet checken, als alles toch al vastligt en de klant alles bepaalt?

dêsh'

Legacy Member
De klant vindt het goed, maar misschien beseft hij niet dat het er met een andere kleurtint misschien nóg beter gaat uitzien.

De layout op zich vind ik wel cva, maar zoals underdog al zei; past niet echt in het concept 'triatleet' imo.

dahousecatfelix

Legacy Member
in firefox komt het foldout menu bij results helemaal bovenaan de pagina te staan, aanpassen die handel.

Da Turtle

Legacy Member
de kleuren zijn wel leuk vind ik. Wat mij stoort is dat stippellijntje. Dat staat daar zo niks te doen. Je kan misschien dat patroon van tussen de "kotjes" overal gebruiken en dat stippellijntje weg doen. Dat zou er veel beter uit zien denk ik.

den Acid Burn

Legacy Member
dahousecatfelix zei:
in firefox komt het foldout menu bij results helemaal bovenaan de pagina te staan, aanpassen die handel.

idd, die vraagheb ik gesteld op webdesign forum.
blijkbaar kun je dat oplossen met css e javascript.dat komt in orde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan