Kais3r
Legacy Member
ik ben bezig geweest voor een nieuwe site en dit is wat ik er van gebakken heb.. www.thyone.tk ..
ik wou eens iets simpels maken waar alles instaat wat er in moet staan en nix meer...
site is nog niet af.. 04Contact moet er nog bij komen en er staat nog maar 1 werkje op..
geef jullie meningen maar
ik wou eens iets simpels maken waar alles instaat wat er in moet staan en nix meer...
site is nog niet af.. 04Contact moet er nog bij komen en er staat nog maar 1 werkje op..
geef jullie meningen maar
gewoon een kadertje met lettertjes en een minimaal bewerkte afbeelding.