Archief - LAYOUT: portfolio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
:) danku danku

ik kan u wel geen geld geven voor da coden :(
pm me als ge nog wilt of nie..

Obliv`

Legacy Member
VinX zei:

Een offline site zou vrij nutteloos zijn eh ;).

Wijnig verschil tussen de eerste en de tweede, maar kvind de eerste juist iets beter dan de tweede :).

Voor de rest heb ik er weinig op te zeggen. Buiten dat bladje naast je naam. Dat is niet zo proper uitgesneden precies.

Freaky 7

Legacy Member
bedankt :) zal dat nog een proberen te verandern ,

ja buh kwee nie welke taal, kheb vier verschillende paginas gemaakt hier..

wat ik wil kunnen:
  • Mainpage , die tekst langs icoontje mag zo blijven moet ik niet kunnen veranderen. De tekst eronder wel, als de pag. vol is zou ie auto. een 2de, 3de,.. moeten toevoegen. dus niks mag rekken ("uitleuren"/"meer naar onder gaan). kzou dus die teksten en news enzo via dreamweaver moeten kunnen toevoegen.
  • Portfolio page, zijn allemaal kleine previews (vastgelegde grootte van img)met tekst erlangs, *weer zelfde als mainpage: nieuwe pagina beginnen, en kunnen toevoegen en editen via dreamweaver.
de rest is redelijk standard


Bedankt voor comments :)

infeKted

Legacy Member
Is mooi en verzorgd, maar ik vind het een beetje saai. Denk dat het wat te simpel is uitgewerkt, misschien kunnen kleine details het wel wat opwekken. Nietemin proper werk.

Freaky 7

Legacy Member
Bedankt :)

Kzou eigelijk niet weten wa ik er nog bij zou kunnen doen. :p
kheb altyd wijnig inspiratie als ik iets voor mn eigen moet maken.

Quilombo

Legacy Member
nogal saai idd
en wat voor portfolio mag het wezen (foto/webdesign :eek:/..) ?

Erlend

Legacy Member
Ik volg Quilombo - het is niet erg duidelijk.

Verder is het ontwerp netjes maar erg orgineel is het niet.
Het is een heel erg algemeen ontwerp naar mijn gevoel.
Probeer er nog wat meer persoonlijkheid aan te geven, details
die ervoor zullen zorgen dat het zich iets meer onderscheid van
het algemeen website, portfolio beeld.

Quilombo

Legacy Member
Freaky 7 zei:

als antwoord op de vraag WAT VOOR portfolio?
hm zelf ook nie echt goe gelezen want er staat wel iets van web of logodesign

maareuh als gij kunt dit niet coden ma ge durft uzelve wel ne webdesigner noemen? sterk.

't is overigens waaaaaaaaaaaaaaaaay too boring, zeker om een portfolio te zijn
en bovendien zie ik het belangrijkste nie (nu ja da vind ik toch t belangrijkste): hoe ge uw werkskes presenteert: thumbnails, lijst, apart submenu en voor ieder item uitleg en pic, .... ?

Freaky 7

Legacy Member
ik heb ne portfolio page gemaakt hoor.. elke menu item heb ik apart content design..
kga ze gwoon nie allemaal uploaden... deze is mainpage en is zowat basis.

Kheb veel ontwerpen gemaakt en deze is den beste van ze allemaal. met de andere was ik minder tevreden.

Quilombo

Legacy Member
ik snap nog altijd nie hoe ge een simpele WEBDESIGN portfolio online wilt zetten als ge ze zelf nie kunt coden :confused:

das toch basis man, wacht aub ff met uzelf webdesigner te noemen pls :help:

Obliv`

Legacy Member
Quilombo,

webdesign => grafisch gedoe
webdeveloper => code gedoe

dit ff terzijde ;)

Freaky 7

Legacy Member
Quilombo zei:
das toch basis man, wacht aub ff met uzelf webdesigner te noemen pls :help:
kweet nie waar gij het vandaan haalt, maar ik heb niet gezegd dat ik webdesigner ben.
:unsure:

Quilombo

Legacy Member
"If you are searching for a webdesign, you're on the right place here"
..

jah obliv, maar als ge zoiets nie kunt coden, wa gade dan op da portfolio zetten.. paar poepsimpele psd's ? yay..

coden is imo php enzo
designen is layout maken en omzetten naar xhtml en css imo

en ge gaat veel succes hebben ze :ironic: als da alles is wa ge kunt... 't is een oersimpele layout (er zijn er ongetwijfeld hier die zoiets binne t kwartier maken, en zelfs nog veel beter), en ge kunt het geeneens omzetten naar de juiste talen..

als ge nu nog vette dinge kon maken met PS, da ge die dan nie kunt omzette naar xhtml en css.. tot daaraan toe, dan heeft er toch tenminste iemand nog iets aan uw werk; maar als jij iets soortgelijk designt in opdracht van iemand anders, dan ben ik er zeker van dat degene die het moet omzetten in css, xhtml zegt dat jij nutteloos werk hebt gedaan. die had hetgeen jij nu hebt gedaan even goed zelf kunnen doen hoor, buiten een paar gradients en een custom fontje is er niks aan

ik vind het gewoon debiel om een portfolio te maken als je bijna niks kunt, en om dan al opdrachten te zoeken..

infeKted

Legacy Member
In een portfolio wordt het minst werk gestoken, daar zijn al genoeg discussies over geweest. Natuurlijk moet het wat uitstralen, maar zó slecht is het toch ook weer niet? Het is gewoon bedoeld om het andere (en betere) werk te tonen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan