"If you are searching for a webdesign, you're on the right place here"
..
jah obliv, maar als ge zoiets nie kunt coden, wa gade dan op da portfolio zetten.. paar poepsimpele psd's ? yay..
coden is imo php enzo
designen is layout maken en omzetten naar xhtml en css imo
en ge gaat veel succes hebben ze :ironic: als da alles is wa ge kunt... 't is een oersimpele layout (er zijn er ongetwijfeld hier die zoiets binne t kwartier maken, en zelfs nog veel beter), en ge kunt het geeneens omzetten naar de juiste talen..
als ge nu nog vette dinge kon maken met PS, da ge die dan nie kunt omzette naar xhtml en css.. tot daaraan toe, dan heeft er toch tenminste iemand nog iets aan uw werk; maar als jij iets soortgelijk designt in opdracht van iemand anders, dan ben ik er zeker van dat degene die het moet omzetten in css, xhtml zegt dat jij nutteloos werk hebt gedaan. die had hetgeen jij nu hebt gedaan even goed zelf kunnen doen hoor, buiten een paar gradients en een custom fontje is er niks aan
ik vind het gewoon debiel om een portfolio te maken als je bijna niks kunt, en om dan al opdrachten te zoeken..