Je hebt dan ook maar 2 soorten geslaagde portfolio's vind ik.
- Een zware soort met veel animaties, prachtige design, full flash en je wordt volledig door de portfolio geloodst.
- Een minimale soort (hoogstuit met een mooie openingspagina), waar de eigenlijke portfolio voor zich spreekt. Teveel tierlantijntjes doen hier dan weer afbreuk aan je voorgestelde werk. (één niet-neutrale omgevingskleur kan sommige werken al volledig van uitzicht veranderen.)
Maar goed:
Ik zal mijn vorige comment wat verduidelijken.
Wat zie ik op je site?
- Een 'versleten' achtergrond, die goed gelukt is.
- Een zwart vlak dat -indien correct uitgevoerd- een mooi contrast met je achtergrond kan opleveren.
En hier begint het teveel aan geëxperimenteer al: Je zwart vlak heeft een snelle dropshadow gekregen waardoor hij niet mooi geïntergreerd wordt in de achtergrond.
Je bovenste knoppenrij is precies ook wat snel uitgevoerd en er wat effectjes (dropshadow & gradient?) op toegevoegd. Deze horen al weer niet echt bij het geheel.
De tabs rechts dan is weer een totaal andere stijl & kleur. Wééral die verschrikkelijk opvallende dropshadow. Maar de stijl hoort wel bij de achtergrond INDIEN er wat aan de integratie ervan wordt gewerkt.
De onderste rij zorgt dan weer voor een effect dat het zwart een diepliggender kader is, dat weer niet klopt door de dropshadow OP de kader
En van die foutjes maak je nog meer.
Ik hoop dat je het wat snapt.
Snel samengevat: ik zie realisme/grunge , rechte harde lijnen, en tutorialisme.
Oja: hoe meer details, hoe sneller je er op bent uitgekeken hoor.

NOU, dat is eeuwen geleden dat ik nog eens een uitgebreide site-check heb gegeven, prijs jezelf gelukkig!