@lcedo
Legacy Member
Voor iemand die verzorgingsproducten voor honden verkoopt moest ik deze layout maken:
http://www.parus.be/plushpuppy
De kleuren vind ik zelf niet echt goed, maar er moest gewoon veel van dat blauw in zitten.
De bedoeling is dat de site ook nog een inlogsysteem en winkelkarretje krijgt enzo, maar ik ga eerst een voorlopige versie maken volledig in html.
Ik heb voor het eerst volledig met divs gewerkt.
Ik heb em door de validator gehaald en hij zou xhtml valid moeten zijn.
Ik heb dan ook nog enkele problemen:
- in IE heb ik nog een randje tussen content en twee zijkanten en in firefox niet
- in firefox verschuift de footer niet mee naar beneden en in IE wel
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
thx
http://www.parus.be/plushpuppy
De kleuren vind ik zelf niet echt goed, maar er moest gewoon veel van dat blauw in zitten.
De bedoeling is dat de site ook nog een inlogsysteem en winkelkarretje krijgt enzo, maar ik ga eerst een voorlopige versie maken volledig in html.
Ik heb voor het eerst volledig met divs gewerkt.
Ik heb em door de validator gehaald en hij zou xhtml valid moeten zijn.
Ik heb dan ook nog enkele problemen:
- in IE heb ik nog een randje tussen content en twee zijkanten en in firefox niet
- in firefox verschuift de footer niet mee naar beneden en in IE wel
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
thx


