Archief - Layout: Pixie's Place (Blog)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pixie360

Legacy Member
Dus ik ben me vandaag es aan het bezig houden met een blog voor mezelf. Vandaaar dat ik de layout eens laat checken over wat julie ervan vinden. De rest werk wel nog niet behalve de comment pagina en trackback.

Link

thx anyway

Breen

Legacy Member
Niet slecht, ziet er allemaal aantrekkelijk uit, maar spijtig genoeg 13de in het dozijn. Tenzij dat het beoogde resultaat is :).

Geslaagde poging,

Obliv`

Legacy Member
- font-size 1px te klein imo
- de titel 'nog maar eens een testje' verticaal aligneren met 'main menu'

voor de rest ziet hij er goed uit, typische blog wel zoals breen al zei.

Pixie360

Legacy Member
- font-size 1px te klein imo
- de titel 'nog maar eens een testje' verticaal aligneren met 'main menu'

?????

En 0% eigenheid? Keb hem zelf gemaakt dus zal dat ook wel mijn smaak zijn zeker van website. Of niet soms?

Obliv`

Legacy Member
Pixie360 zei:
- font-size 1px te klein imo
- de titel 'nog maar eens een testje' verticaal aligneren met 'main menu'

?????

En 0% eigenheid? Keb hem zelf gemaakt dus zal dat ook wel mijn smaak zijn zeker van website. Of niet soms?

dit is toch verstaanbaar nederlands, niet ?
nog eens een pogin dan:
- het lettertype van uw text mag 1 pixel groter
- de titel van de laatste nieuwspost (momenteel staat er 'Bijna compleet af' ...). Zet dit titel een 20tal pixels lager zodat die ongeveer op gelijke hoogte staat met het 'main menu'

natuurlijk heb je het zelf gemaakt, niemand zegt dan ook dat je iets geript hebt. Maar surf wat rond op blogs en je zal tientallen sites tegenkomen die kwa layout ongeveer hetzelfde zijn aan de jouwe..

begrijp je...? ;)

Pixie360

Legacy Member
hmmm strange ma bij mij staat de titel van een post toch gelijk met die van main menu

Brock

Legacy Member
Weer een ie hater bij ^^

de site is mooi al vind de navigatie nogal veel naar links tegen de boord geplakt

Titec

Legacy Member
mooie css
lettertype iets aan de kleine kant bij hoge monitor resoluties
(zit op 1280*1024, valt nog net mee)

Pixie360

Legacy Member
ik zit ook op die resolutie en ik kan het nog goed lezen hoor. Njah natuurlijk al je een meter vanaf je scherm zit dan kan je wel zeggen dat het klein is natuurlijk :D

dRIES1

Legacy Member
vraagje over die pmachine da je gebruikt...
is da sowieso betalend?

Lo_fi

Legacy Member
Ik vind je kleurencombinatie wel tof, header ook (al vraag ik me af of het niet beter is je Titel uit te lijnen tegenover de linkerkolom. Nu staat die te zweven).

- Font is inderdaad net iets te klein om makkelijk leesbaar te zijn. En ja je moet wat verder van je scherm zitten..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan