Gamefactor
Legacy Member
Hallo,
Heb een opdracht voor school om een website te maken in xhtml en css.
Ik heb deze layout gemaakt : http://www.steenhouwer-degreve.be/BBB/
Wat vinden jullie ervan?
Greetz,
Dries
Heb een opdracht voor school om een website te maken in xhtml en css.
Ik heb deze layout gemaakt : http://www.steenhouwer-degreve.be/BBB/
Wat vinden jullie ervan?
Greetz,
Dries