Neen neen, de randjes zijn gewoon slecht gedaan met een brush.
Het ontwerp is leuk en orgineel maar waar is je inhoud toch gebleven?
Hoe het er nu uitziet heb je weinig plaats voor tekst en of afbeeldingen,
zal je website verticaal uitrekken of werk je met een iframe?
Het concept is leuk maar enkele dingen steken nog tegen, zoals de
leesbaarheid van je menu en het veel verliezen van plaats door het
onnodig groot maken van uw header.
Ohja, wat voor muziek speel je? Nu geeft het een cuba-achtige indruk.
Zit ik daarmee in de juiste richting?