Archief - LAYOUT: martin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinX

Legacy Member
Hoi,

Hier ben ik weer, wat doe je als je twee weken vakantie hebt? Een sitetje bouwen zeker. Nou het concept ligt nogal gevoelig en velen zullen me aanschoouwen als een gay maar sorry dat is niet zo! Ik ben 14 jaar en wil jullie deze layout voorstellen : http://img431.imageshack.us/img431/9669/untitled27copy2mu.jpg

opbouwende comments welkome , er zal zeker nog wat afwerking gebeuren

Dash

Legacy Member
Eerst en vooral kom nooit meer af met: Hallo ik ben 14 en heb dit gemaakt.
Ten eerste, als het dan op niets trekt is het alsof je je wilt verstoppen achter je leeftijd. Ten tweede, trekt het wel op iets komt het voor mij over als: kijk eens wat ik als 14-jarige kan (en de nek groeit). Leeftijd speelt geen rol meer vanaf je over de zes bent gegaan.

Nu over de layout:
Valt mee, maar:
* Waar zal je je menu plaatsen.
* Waarom die tweede roze horizontale balk, staat daar maar niets te doen.
* Nogal leeg ondanks de lorum ipsum.

Mvg.

VinX

Legacy Member
Lol het gaat hier niet om mijn ego jongen toch, het is louter informatie en voor de verwarring dat mensen denken dat ik die gast op de site ben! Het menu zal zich in de grijs/zwarte balk bevinden, leeg jah er komen nog wat achtergrond effectjes in, maar niet overdreven

Black Night

Legacy Member
hmm, vind het wel nice...

Enkele opmerkingen:
- Kleine tekstbox (in vergelijking met deel dat je leeg laat)
- Onderaan zou je mss beter ook een soort lijn plaatsen zodat het geen "open einde" is.

Toch al mooi gedaan. Succes :)

VinX

Legacy Member
Da witte gedeelte word nog wat opgevuld daar komt onder de roze lijn een box met images enzo

|M°B|Morbuus

Legacy Member
doe da dan eens eerst.

Die roze balk staat daar wel goed, kwestie van opvulling voor high res surfers.

Idd, tekst is daar leeg, doe eens wat afwerking enzo. Voor rest is bon.

Thorens

Legacy Member
Opgevuld? Ja graag! Als dit als 'af' bestempeld wordt, ben ik Sinterklaas.
De stijl en het begin is er, de rest moet nog een beetje komen. Al goed dat je nog meer dan een week vakantie hebt, é.

Xavez

Legacy Member
Well eigenlijk kan je toch geen commentaar geven op een site waar niet eens een menu instaat (en waarvan we de code dan ook nog eens niet kunnen zien).

Waarvoor moet het trouwens gaan dienen? Da's ook vrij belangrijk om weten!

VinX

Legacy Member
Tgaat een portfolio worden, teeft nie voor nix ne prefix layout e... coden is dus voor alster ne layout is

VinX

Legacy Member
Thorens zei:
Opgevuld? Ja graag! Als dit als 'af' bestempeld wordt, ben ik Sinterklaas.
De stijl en het begin is er, de rest moet nog een beetje komen. Al goed dat je nog meer dan een week vakantie hebt, é.

Wie zegt dat dit af is ?

SyRuS.be

Legacy Member
Over wat gaat je site eigenlijk?
Het gaat over jezelf? Maar de kerel die er staat ben jij niet?

Verder zeg je zelf dat we je als "gay" gaan bestempelen, zelf geeft de site inderdaad dat gevoel wat weer (al het roze enzo). Denk eens iets meer na over je kleuren en verwerk ze dan in je concept...

Gebruiken van foto's van anderen (stockfoto's) is vaak handig maar let er wel mee op als je een foto van een vreemdeling, als aandachtstrekker op je persoonlijke pagina zet. Geeft de indruk dat jij dat bent.

Fraggie

Legacy Member
Is die trouwen niet wat breed, of is het niet de bedoeling dat hij nog doorloopt na die thumbnails?

Rvl

Legacy Member
1. Dat je 14 bent maakt ons niets uit, het is wel proper dat je dit al kan op deze leeftijd.
2. U comment waarom je zegt dat je 14 bent slaagt op niets en laat zien waarom je 14 bent.
3. Als het voor u portfolio ofzo is en niets te maken heeft me die persoon me zijn roos haar zou ik mssh toch eens overwegen om hem te vervangen door iets anders.
4. U header / img is juist iets te groot ten opzichte van u viewport ook voor 1024 * 768.
5. stijl van u menu en logo (als het dat is) bevalt me wel.
6. Het kleurenschema dat je gebruikt is ook goed gekozen, anders gezegd, je volgt de trends
7. U content is toch nogal empty probeer iets meer dan gewoon zwarte tekst / witte bg.

Well eigenlijk kan je toch geen commentaar geven op een site waar niet eens een menu instaat (en waarvan we de code dan ook nog eens niet kunnen zien).
Da je geen commentaar kan geven op html is nogal normaal aangezien het een layout check is ;)

VinX

Legacy Member
Rvl zei:
1. Dat je 14 bent maakt ons niets uit, het is wel proper dat je dit al kan op deze leeftijd.
2. U comment waarom je zegt dat je 14 bent slaagt op niets en laat zien waarom je 14 bent.
3. Als het voor u portfolio ofzo is en niets te maken heeft me die persoon me zijn roos haar zou ik mssh toch eens overwegen om hem te vervangen door iets anders.
4. U header / img is juist iets te groot ten opzichte van u viewport ook voor 1024 * 768.
5. stijl van u menu en logo (als het dat is) bevalt me wel.
6. Het kleurenschema dat je gebruikt is ook goed gekozen, anders gezegd, je volgt de trends
7. U content is toch nogal empty probeer iets meer dan gewoon zwarte tekst / witte bg.


Da je geen commentaar kan geven op html is nogal normaal aangezien het een layout check is ;)

Als ik mn scherm op 1024*768 laat draaien ziek ik alles

VinX

Legacy Member
Xavez zei:
Ziet er al beter uit, maar waarom die thumbnails daar allemaal, rechts? What's the use? =)
Gezien je 14 bent toch effe vermelden dat je best geen prijzen of dergelijke op je website gaat zetten, daar ga je anders in botsing komen met de authoriteiten van dit apenland =)

prijzen zullien niet geplaatsworden, die thumbs worden vervangen naar digitale fotos van mij of recent werk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan