Dj_K!nkY
Legacy Member
Hi,
ik ben aant werken aan een site voor iemand da ik ken, daarom effe de vraag wat jullie ervan denken (i.v.m. de layout)
url: http://studweb.hogent.be/~053398nd/
Greetz Lj-K!nkY
ik ben aant werken aan een site voor iemand da ik ken, daarom effe de vraag wat jullie ervan denken (i.v.m. de layout)
url: http://studweb.hogent.be/~053398nd/
Greetz Lj-K!nkY

ad: