Archief - LAYOUT: Garlic homepage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da Turtle

Legacy Member
Tvalt wel nog mee, maar der zit veel standaard photoshop in (da beske en da gras enzo). De hoekjes bij da gras vanonder zouden beter recht zijn denk ik. Zelfde bovenaan. Dat roze komt niet echt goed uit, het valt TE veel op. Het is goed dat links opvallen, maar das wel iets te veel, het zou waarschijnlijk in orde zijn als er roze in het design zelf zat. Ook is er verwarring tussen links en subtitels, beiden hebben zelfde kleur (dat roze), zelfde lettertype, zelfde grootte, met andere woorden, visueel is er geen onderscheid.
vb bij media: music = geen link, pictures = wel een link
wat denk je, je ziet music als titel (gaat er voor de zekerheid een keer over) en dan denk je, "ah der zijn nog geen foto's", maar eigelijk kan je er op klikken en zijn er wel foto's. En euhm, gebruik vooral niet dat photoshop logotje als band logo, maak zelf maar een lookje aan :D en zet et vooral niet op de cover van een CD of demo, of wat et ook is :).

Spookiekiller

Legacy Member
Da Turtle zei:
Tvalt wel nog mee, maar der zit veel standaard photoshop in (da beske en da gras enzo). De hoekjes bij da gras vanonder zouden beter recht zijn denk ik. Zelfde bovenaan. Dat roze komt niet echt goed uit, het valt TE veel op. Het is goed dat links opvallen, maar das wel iets te veel, het zou waarschijnlijk in orde zijn als er roze in het design zelf zat. Ook is er verwarring tussen links en subtitels, beiden hebben zelfde kleur (dat roze), zelfde lettertype, zelfde grootte, met andere woorden, visueel is er geen onderscheid.
vb bij media: music = geen link, pictures = wel een link
wat denk je, je ziet music als titel (gaat er voor de zekerheid een keer over) en dan denk je, "ah der zijn nog geen foto's", maar eigelijk kan je er op klikken en zijn er wel foto's. En euhm, gebruik vooral niet dat photoshop logotje als band logo, maak zelf maar een lookje aan :D en zet et vooral niet op de cover van een CD of demo, of wat et ook is :).


:D over da logo: als we da gebruiken, is da strafbaar?

snot

Legacy Member
Zeer knap,
maar waar is de look??? dat logo...trekt helemaal niet op look.
En waar is die geur ;-)

Spookiekiller

Legacy Member
logo trekt ongeveer op omgekeerde look, look zelf is lelijk

tikketim

Legacy Member
Spookiekiller zei:
:D over da logo: als we da gebruiken, is da strafbaar?

mja die manne van adobe gaan daar helemaal niet mee kunnen lachen :)
en strafbaar da weet ik ni maar wss wel maar ze zullen meestal eerst zelf wel eens vriendlijk vragen da weg te doen voor ze rechtzaak gaan aanspannen

helemaal ni origineel btw om een logo te gebruiken van iemand anders ...

Spookiekiller

Legacy Member
mja, idd, ma zelf kan ik er geen ontwerpen, en da logo was perfect

Mistabeen

Legacy Member
Spookiekiller zei:
mja, idd, ma zelf kan ik er geen ontwerpen, en da logo was perfect
1 - da is geen logo zelfs, da is gewoon een basic vorm uit photoshop, welke weliswaar copyrighted is dus moogt ge nie zomaar gebruike als logo
2 - ik ga een een nieuw sportmerk beginnen, ik heb een logo nodig da kracht snelheid en eenvoud uitstraalt, en da van nike is nu juist perfect, zouk da dan nie moge gebruike :unsure:

Howitzer

Legacy Member
Tweaked het dan een beetje, vorm behouden maar 't "staartje" wat aanpassen, enzv..
Niet -letterlijk- overnemen.

Spookiekiller

Legacy Member
:d mja, idd, we moeten iets anders vinden, wel klote, want dan moetk site trug vernieuwen

Sk8erMatty

Legacy Member
ik vind hem wel iets hebben.
dat gras onderaan vind ik ook idd iets te standaard photoshop. Maar voor de rest knap gemaakt hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan