KoKa
Legacy Member
Hallo,
Wij hebbe nu een nieuwe 'bandsite' en ik zou graag commentaar hebben om hem beter te (late) make
dus begin ons maar af te breken
www.garlicband.tk
( de maker is https://www.beyondgaming.be/forums)
Wij hebbe nu een nieuwe 'bandsite' en ik zou graag commentaar hebben om hem beter te (late) make
dus begin ons maar af te breken
www.garlicband.tk
( de maker is https://www.beyondgaming.be/forums)
en zet et vooral niet op de cover van een CD of demo, of wat et ook is
.