SyRuS.be
Legacy Member
Mijn 2e flash poging die ikzelf toch wel geslaagd vind. Ik post hem iets vroeger dan ik wou omdat ik wat hulp zoek voor het scrollen in mn dynamische content.
Wat uitleg over de site:
- Preloader werkt! (is de kleurencirkel van Newton)
- Content is al dynamisch! Ik werk voorlopig met .txt files die ik inlaad
- Scroll werkt nog niet! (help!) eens dit werkt begin ik aan mijn andere pagina's
- Alle mouse over's werken al!
- Alle tekst zou haarscherp moeten zijn (preloader % iets minder)
- Duidelijkere kleuren
- Kortere animaties
- De link kleuren zijn zuivere kleuren uit de newton kleurencirkel (dus niet een leuk online flashy kleurenpalletje)
Indien je geen tips of help kunt geven over het scrollen van mn dynamische content is commentaar op de lay-out natuurlijk ook welkom...
Url:
http://www.yoni-web.be/Flash
Groetjes Yoni
Wat uitleg over de site:
- Preloader werkt! (is de kleurencirkel van Newton)
- Content is al dynamisch! Ik werk voorlopig met .txt files die ik inlaad
- Scroll werkt nog niet! (help!) eens dit werkt begin ik aan mijn andere pagina's
- Alle mouse over's werken al!
- Alle tekst zou haarscherp moeten zijn (preloader % iets minder)
- Duidelijkere kleuren
- Kortere animaties
- De link kleuren zijn zuivere kleuren uit de newton kleurencirkel (dus niet een leuk online flashy kleurenpalletje)
Indien je geen tips of help kunt geven over het scrollen van mn dynamische content is commentaar op de lay-out natuurlijk ook welkom...
Url:
http://www.yoni-web.be/Flash
Groetjes Yoni
hebt gij al geen thread omtrend deze site? :/
.
)
, jah, euh, da's wel heel groot hoor... op 1024x768 is alles nog okidoki, maar ik kan me voorstellen dat alles wel heel klein lijkt op die resolutie 
Daar zoek ik hulp voor lol