welp
Legacy Member
Neem het van mij aan, dat is irritant...
Ook al is het goede muziek, als ik zelf naar muziek ben aan het luisteren klik ik de site liever weg dan naar de stopknop te zoeken (de sluitknop weet ik meteen staan).
Wel, voor mij is het eender wat je doet maar neem het van ons aan.
Trouwens, je zegt dat degenen die het geen goede muziek vinden, direct zullen wegklikken. Maar dat vind je niet erg.
Wel, als je niet automatisch laat spelen zullen misschien die mensen toch even blijven omdat ze het een mooie site vinden. Degenen die dan echt geïnteresseerd zijn kunnen dan nog klikken.
En wat je zei van dat er dan zijn die niet zullen klikken, dat klopt ook niet. Als ze het niet moesten horen hadden ze sowieso site al weggeklikt als automatisch begon. Degenenen die interesse tonen zullen zeker klikken!
En als je nu argument gaat geven dat die stopknop niet moeilijk te vinden is, wel, dan geef ik op voorhand al dat de muziek aanzetten dan ook niet moeilijk is.
Ook al is het goede muziek, als ik zelf naar muziek ben aan het luisteren klik ik de site liever weg dan naar de stopknop te zoeken (de sluitknop weet ik meteen staan).
Wel, voor mij is het eender wat je doet maar neem het van ons aan.
Trouwens, je zegt dat degenen die het geen goede muziek vinden, direct zullen wegklikken. Maar dat vind je niet erg.
Wel, als je niet automatisch laat spelen zullen misschien die mensen toch even blijven omdat ze het een mooie site vinden. Degenen die dan echt geïnteresseerd zijn kunnen dan nog klikken.
En wat je zei van dat er dan zijn die niet zullen klikken, dat klopt ook niet. Als ze het niet moesten horen hadden ze sowieso site al weggeklikt als automatisch begon. Degenenen die interesse tonen zullen zeker klikken!
En als je nu argument gaat geven dat die stopknop niet moeilijk te vinden is, wel, dan geef ik op voorhand al dat de muziek aanzetten dan ook niet moeilijk is.


