EclipX
Legacy Member
Hello, dit is dus de nieuwe site voor mijn werk, kheb er ongeveer 2 dagen aangezeten,, ik vind 't resultaat wel deftig eigenlijk.
De vraag is nu wat vinden jullie ervan? En kunnen er nog dingen veranderd worden? Postitief? Negatief?
http://www.deno.be/
Grtz!
De vraag is nu wat vinden jullie ervan? En kunnen er nog dingen veranderd worden? Postitief? Negatief?
http://www.deno.be/
Grtz!
