'k Denk dat er niet veel commentaar op te geven is, behalve misschien het feit dat het wat TE simpel & TE sober is. Er zit niets opvallends in, 't is een eentonige massa. Misschien proberen de achtergrond wat beter uit te laten komen. En ik heb het persoonlijk niet zo op tekst die opeens een pak groter wordt bij mouseover, maar in dit geval stoort het nu niet zo zwaar.
'k Vind vooral de seizoenenkalender mooi uitgewerkt, allé, die 4 blokken. Mooie kleuren.