Archief - LAYOUT: De Haajf - Jeugdhuis Bilzen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Zozo, hier ben ik weer. Ditmaal heb ik voor jullie het design voor de website van een jeugdhuis meegebracht. Velen zullen dit design al wel gezien hebben, of er andere vormen van tegengekomen zijn. Dit is namelijk al zo de 3e keer dat ik die layout herwerk en ik moest 2 maanden geleden de user-based php al afhebben.

Not to worry, ze betalen mij toch niet.

http://users.skynet.be/fa018641/haajf/index.html

'k Heb voor alle pagina's een ontwerp gemaakt, behalve voor galerij & planning. Dit omdat ik OF nog niet goed weet hoe die ineen gaat steken of (en dat is bij planning) ik heb er niet bepaald veel kennis over en het is mij al eerder mislukt om een kalender te bouwen in php.

De kleuren zijn door hun gevraagd. Maar 'k heb zo goed en zo kwaad als het kan geprobeerd om met die bepaalde kleuren iets moois in elkaar te boksen.

Deze keer heb ik gekozen om alles wat samen te zetten, het was namelijk bij het vorige design (http://users.skynet.be/fa018641/dehaajf/xhtml) nogal moeilijk om dynamische inhoud in te voeren doordat ale elementen zo los van elkaar leken te staan.

Enjoy, breek me af, maar bouw me later wel terug op. (En vergeet de code niet te bekijken, 'k zou ze nog wel willen ordenen maar da's zoveel werk voor op dit moment mee bezig te zijn.)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Proper.

. Dat iframe is nogal warrig enal. Je maakt er beter iets van waar je de naam ziet staan van paar berichten en dat ge bv op een "+" klikt en het bericht tevoorschijn komt.
. De groene kader met de 2 afrondingen op links boven en rechts onder doen me denken aan een site in je bookmarks maar dan omgekeerd (onder en boven).

Ik kan u aan een goed kalendersysteem helpen. Pm me woensdag op IRC :)

Anoniem22

Legacy Member
Is toch al best strak voor dat jeugdhuiske wat ge maar hebt in Bilzen ;)

Zero Grav

Legacy Member
sqoizo zei:
Is toch al best strak voor dat jeugdhuiske wat ge maar hebt in Bilzen ;)

Nja, 't is inderdaad maar een saaie boel daar het laatste jaar, maar 'k heb al lang beloofd die site te maken en een man moet zich aan zijn woord houden he. :-) (Al zou ik dat misschien liever niet doen)

Het was http://users.skynet.be/fa018641/dehaajf/xhtml/ idd een foute url dus (dit is het oude ontwerp dat ik gemaakt had, niet het nieuwe)

Anoniem22

Legacy Member
Kunt ge mij geen bijles geven ;) want 1x per week dreamweaver is ook niet dat ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan