Zero Grav
Legacy Member
Zozo, hier ben ik weer. Ditmaal heb ik voor jullie het design voor de website van een jeugdhuis meegebracht. Velen zullen dit design al wel gezien hebben, of er andere vormen van tegengekomen zijn. Dit is namelijk al zo de 3e keer dat ik die layout herwerk en ik moest 2 maanden geleden de user-based php al afhebben.
Not to worry, ze betalen mij toch niet.
http://users.skynet.be/fa018641/haajf/index.html
'k Heb voor alle pagina's een ontwerp gemaakt, behalve voor galerij & planning. Dit omdat ik OF nog niet goed weet hoe die ineen gaat steken of (en dat is bij planning) ik heb er niet bepaald veel kennis over en het is mij al eerder mislukt om een kalender te bouwen in php.
De kleuren zijn door hun gevraagd. Maar 'k heb zo goed en zo kwaad als het kan geprobeerd om met die bepaalde kleuren iets moois in elkaar te boksen.
Deze keer heb ik gekozen om alles wat samen te zetten, het was namelijk bij het vorige design (http://users.skynet.be/fa018641/dehaajf/xhtml) nogal moeilijk om dynamische inhoud in te voeren doordat ale elementen zo los van elkaar leken te staan.
Enjoy, breek me af, maar bouw me later wel terug op. (En vergeet de code niet te bekijken, 'k zou ze nog wel willen ordenen maar da's zoveel werk voor op dit moment mee bezig te zijn.)
Not to worry, ze betalen mij toch niet.
http://users.skynet.be/fa018641/haajf/index.html
'k Heb voor alle pagina's een ontwerp gemaakt, behalve voor galerij & planning. Dit omdat ik OF nog niet goed weet hoe die ineen gaat steken of (en dat is bij planning) ik heb er niet bepaald veel kennis over en het is mij al eerder mislukt om een kalender te bouwen in php.
De kleuren zijn door hun gevraagd. Maar 'k heb zo goed en zo kwaad als het kan geprobeerd om met die bepaalde kleuren iets moois in elkaar te boksen.
Deze keer heb ik gekozen om alles wat samen te zetten, het was namelijk bij het vorige design (http://users.skynet.be/fa018641/dehaajf/xhtml) nogal moeilijk om dynamische inhoud in te voeren doordat ale elementen zo los van elkaar leken te staan.
Enjoy, breek me af, maar bouw me later wel terug op. (En vergeet de code niet te bekijken, 'k zou ze nog wel willen ordenen maar da's zoveel werk voor op dit moment mee bezig te zijn.)

