Archief - LAYOUT: De Bourgondiër

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peng

Legacy Member
Dit is de layout van "De Bourgondiër", een traiteur uit Herentals.
Een mini-site eigenlijk, en probeer niet op de laatste pagina te letten, daar weet ik niet zo goed wat daar moet komen dus heb ik maar vollen bak gezeverd :)

Graag uw commentaar!

link!

Jos_Albatros

Legacy Member
Echt, héél knap :applause: niets op aan te merken...

Thorens

Legacy Member
Mooi gemaakt. Heb mijn twijfels over de keuze van lettertype in het menu en de zin erboven, though... Vind het nogal licht in contrast tegenover de 'zware' site, if you catch my drift :)

peng

Legacy Member
Over dat lettertype valt inderdaad te discussieren, lijkt me vooral persoonlijke smaak enzo, maar ik kan me wel vinden in uw opmerking Thorens! Bedankt, maar ik ga het toch zo laten denk ik, 'k vind het zo wel kunnen.

En ivm de footer dêsh'... Goeie opmerking, daar ga me eens in verdiepen :)

Thorens

Legacy Member
Ja, dat lettertype is absoluut een kwestie van smaak, inderdaad :)
Dat van die footer lijkt me ook geen slecht idee. Iets met die lichte grijze lijnen zou wel passend zijn.

Flipkikker

Legacy Member
lettertype zou ik idd laten, maar wel het adres ook in zo'n sierlijk geschrift zetten, want nu dat de grootte ervan kleiner is wordt het "zwaarder" vind ik :s

een subtiele footer zou idd niet misstaan, al is het maar een lijntje :)

C//LiMBa

Legacy Member
Eindelijk iets deftig dat hier verschijnt :D ben echt weg van de soberheid van het design! Maar een footer zou inderdaad niet misstaan...

peng

Legacy Member
'k Heb het de adresgegevens rechts wat groter gemaakt en 'kheb een footer gefabriceerd, misschien nog enige opmerkingen daaromtrend? Er zitten misschien wat teveel krulletjes in de site nu :)

cool_boy_ke

Legacy Member
Zeer mooie site, makelijk navigeren, met aantrekelijke prentjes
Een smiley : :niceone:

Zero Grav

Legacy Member
Zo zouden er meer mogen zijn. :-) Wederom fantastisch werk Peng! Proficiat.

Brushes voor omlijningen van deviantart gehaald of zelf gemaakt? Overlaatst namelijk ook gebruik gemaakt van gelijkaardige brushes op een opvallend gelijkaardige manier. ^^

dêsh'

Legacy Member
peng zei:
'k Heb het de adresgegevens rechts wat groter gemaakt en 'kheb een footer gefabriceerd, misschien nog enige opmerkingen daaromtrend? Er zitten misschien wat teveel krulletjes in de site nu :)
Mooi gedaan, en ivm de krulletjes .. het valt al bij al nog mee. Al zou ik die aan je kader van het menu weglaten, daar vallen ze iets té hard op imo. (boven de kader, linkerboven hoek, rechterbenedenhoek, de krul rechtsboven je foto's) Maw, teveel op teweinig plaats.
Aangezien je in de kader voor de adresgegevens trouwens ook geen linker- en rechterkrul gebruikt, zou ik dat dus ook niet doen in de kader van je menu.

neoKv

Legacy Member
:offtopic: Ik heb een klein vraagje: waar heb je deze 'krulletjes' vandaan? Ik heb ze namelijk hier ook gezien. Ik kan ze alleen niet terug vinden.

OT: Ik ben het eens met de anderen dat dit een prachtige site is :)

C//LiMBa

Legacy Member
ik ga hier eventjes verder offtopic: de site die jij aanhaalt is gemaakt door Markus Stefan, die onder andere 1 van de prachtigste sites ooit heeft gemaakt (in mijn ogen), nl.: http://www.folietto.at/

peng

Legacy Member
'k heb die krulletjes na een lange zoektocht gevonden via Google op één of andere brushsite :)

NightEagle

Legacy Member
"één of andere brushsite" :P, ooit zullen we het wel eens weten :)..

Maar een knappe site, zeer gezellig zo en warme kleuren. Echt af.

Spacy2003

Legacy Member
NightEagle zei:
"één of andere brushsite" :P, ooit zullen we het wel eens weten :)..

“The secret to creativity is knowing how to hide your sources.” ;)

Ontopic: het is een mooie verzorgde site, je hebt zeker oog voor detail peng.
De code ziet er netjes uit, great job u did there ^^

`SeriOUs

Legacy Member
Peng... AF!
Echt waar, je hebt ge zelf weer overtroffen. :)

Zijn adres zou ik wel als gewone tekst placeren, zodat het selectable is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan