Archief - LAYOUT: Comments Please...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BertG

Legacy Member
tjah, simpel is et wel.

En dan is er ook alles van gezegd.
Ziet er uit als iets dat in 5min gemaakt is in frontpage.
Voor de rest helemaal nieks op te zeggen

R-evolution™'

Legacy Member
Niet beledigend bedoeld fzo maar dit is geen site te noemen imo
Shoutbox niet zelf gemaakt .
Gewoon 3 tabbelen gemaakt en tekst ingezet .

Obliv`

Legacy Member
- als ge zelf geen shoutbox kunt maken, laat het er dan af.
die er nu op staat past totaal niet kwa kleur en die amateuristische smilies trekken te veel de aandacht.
- een mooie header zou hier wel passen..
- kzou 'story' juist onder 'intro' zetten
- er staat een typfoutjes op de enemies pagina bij de headcraps (antidoTe)
- het 'niet-rechtsklik-scriptje', doe dat weg. Je kan nog steeds je broncode bekijken via view - source
- bij de footer: ik zou 'website built by ...' op de zelfde lijn zetten als de copyright regel

kwa inhoud is het redelijk beperkt maar wel interessant voor de doelgroep.
kzou er zeker nog wat screenshots insteken en wat meer andere grafische dingen

gian

Legacy Member
Jah idd tis een amteur siteje maar ik wilde gewoon mijn kennis teste :)
van de shoutbox heb je gelijk dat de kleuren niet passen maar ik kan die kleuren nog veranderen ...
En dan heb ik nog een vraagje.
Hoe kan je de bron code nog kijken ?

En het is niet met frontpage gemaakt volledig kladblok...
dat is alles wat ik kan :D

Van die story onder intro ga ik zeker en vast doen. ik zie wat je ermee bedoelt eerst de teksten en dan de allies enemies en weapons met de screenshots erbij.

Obliv`

Legacy Member
gian zei:
Van die story onder intro ga ik zeker en vast doen. ik zie wat je ermee bedoelt eerst de teksten en dan de allies enemies en weapons met de screenshots erbij.

idd, eerst den uitleg in grote lijnen. dan wat specifieker

broncode kan je nog bekijken door menu - view - source in Internet Explorer

BertG

Legacy Member
Obliv` zei:
idd, eerst den uitleg in grote lijnen. dan wat specifieker

broncode kan je nog bekijken door menu - view - source in Internet Explorer
beter nog, in FF werkt het helemaal niet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan